2018. február 21., szerda

Kedvenc romantikus regények | Top 5 Wednesday #11

Sziasztok!

Most, hogy kilábalóban vagyok mindenféle hülyeségből, hozom is a mai Top 5 Wednesday könyveimet. Most olyan könyveket kell bemutatni, amelyekben a legnagyobb szerepet a romantika kapja és imádtam őket.




1. Amy Harmon: Arctalan szerelem
Ez a tavalyi évem egyik toplistás könyve volt, és bár tény, hogy nem a romantika része miatt került fel rá, nem mehetek el szó nélkül. A legnagyobb problémáim a romantikus könyvekkel, hogy nem hiszem el őket, tudom, hogy szeretik egymást, és hogy egymásnak vannak teremtve, de nem tudom megindokolni. Itt viszont ezzel nem volt gondom. Végig izgultam az összes párosért, amikor pedig összejöttek, velük együtt örültem.

2. Francesca Zappia: Eliza and her Monsters
Másik tavalyi toplistás könyvem, amiben a romantika sokkal inkább cuki. Ettől függetlenül nagyon imádtam, legfőképpen a romantika miatt. Hogy a könyv szerint a szerelem sem tökéletes, az már egyszer biztos és örülök, hogy nem csak én vallom ezt.

3. Stephanie Perkins: Anna és a francia csók
Ha már nem tökéletes a szerelem, akkor azt is láthatjuk, hogy a szerelem múlandó. Sokaknál azt olvastam negatívumként, hogy mindkét karakter egy másik kapcsolatban kezdtek ki egymással. Valójában nem teljesen, hiszen mindkét kapcsolat nagyon is a végét járta. Végig küzdöttek az érzések ellen, hisz mindkettejüknek volt párja, majd elkövettek egy hibát, ami után mindketten véget vetettek a kapcsolataiknak, direkt azért, hogy ne okozzanak fájdalmat az exeiknek. Hiszen az a szerelem elmúlt, börtön volt már az a kapcsolat, amelyből az új szerelem, a másik iránt érzett érzelmeik tudják csak kiszabadítani őket.

4. Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya
Esélytelen, hogy ez a könyv kimaradjon erről a listáról. Bár nagy szerepet kap az erotika is benne, ennek a könyvnek itt a helye. Imádtam az évődésüket, Callie karakterét, Ralston márki meg... KÖVETKEZŐ PONT!

5. Rainbow Rowell: Eleanor és Park
A felsorolás utolsó elemeként milyen másik könyvet hozhatnék, mint ami nagy hatással volt rám. Azt hittem, utálni fogom a könyvet. Azt hittem, hogy félbe fogom hagyni. Azt hittem, unni fogom. A legjobb romantikus valaha? Mármint, ami az első szerelemről szól. Két tökéletlen karakter, egy tökéletes első szerelem, és egy még jobb könyv. Kötelező olvasmány fiatal lányoknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése