2017. október 7., szombat

Szeptemberi Book Haul | 2017

Sziasztok!

Egy olaszországi hosszú hétvégét követően hazajöttem vidékre, ahol a családi gép végre vírus mentes, így innen tudom hozni az összes könyvemet, amit szeptemberben szereztem be. Popcornt készítse elő mindenki, mert ez kicsit hosszú lesz.

18 könyv.


Nagyon régen vettem utoljára molyon könyvet és a postaköltségek miatt nem is terveztem. Valamint azért, mert nagyon elrugaszkodtak az árak és mintha a molyon akartak volna meggazdagodni. Aztán augusztus végén/szeptember elején jött egy email, hogy Gail Carson Levine: Elátkozott Ella potom egy ezresért az enyém lehet. Mire feleszméltem, már elküldtem az érdeklődő üzenetet az eladónak. Szerencsére nagyon rugalmas volt, és amikor írtam neki, hogy nekem MOST lenne jó, nagyon készséges volt. Így hozzám is eljutott az a könyv, amit közel 10 éve keresek megvételre.

Majd ugyanezen a napon jöttem haza vidékre, ahol gimis barátnőmmel futottam össze. Kiderült, hogy neki megvan az a trilógia, amit szintén nem lehet beszerezni. Ez pedig Philip Pullman: Az Úr Sötét Anyagai. Mindemellett azt is elárulta, hogy neki nem kell, így szívesen odaadja nekem. Ingyen és bérmentve. Én meg kihagytam. :( PERSZE, HOGY NEM! Másnap repültem hozzájuk és ölelgetve vittem haza. Azóta kdierült, hogy a Ciceró újra kiadja, annyi különbsággel, hogy az első rész címe Az arany iránytű. Northern Light? Na mindegy. Én örülök, hogy kiadják, mert ez egy remek trilógia.

Utána kdierült, hogy a Delta Vision 50%-os akciót hirdetett a könyveire. Előtte meg volt pofám könyvstoppot kikiáltani. De most őszintén, ki tudta volna otthagyni? Én se. Ezért mentem haza a boltból Brandon Sanderson Tűzlény és Vész c. köteteivel.

Majd aztán egy videó és egy szülinap is történt. Ugyanis, Andi (Inside my head) felrakta a Book Hul pótló videót, amiben megemlítette a Gemina-t. Mivel az Illuminae-ből ugyanaz a kaidás van meg nekem, mint neki, és elkottyintotta azt az információ morzsát, hogy ugyanebben a kiadásban a Gemina nem elérheető BookDepository-n, a Bestsellers Books-nál viszont igen, tudtam, hogy el kell mennem nekem is oda. Aztán amikor ezt neki is megemlítettem, szólt, hogy hétfőn menjek, mert akkor lesz 25% minden könyvükre, így ünnepelve a 25. születésnapjukat. Arwen5-t gyorsan felriasztottam, hogy hétfőn ló... kultúrálisan töltjük el a hétfő délelőttőt, ezzel adakozva szellemi értékeinknek és szegény, nélkülöző bolttulajdonosoknak. Bementünk, és ő kettő könyvvel, én meg három könyvvel távoztunk. Jay Kristoff és Amie Kaufman: Gemina-ja ugyebár alap volt. Sarah J. Maas: Tower of Dawn mindkettőnk kosarában ott volt, nagyon sokat vacilálltam vele, mert gyűlölöm Chaolt. De azoknak a véleménye a könyvről, akik hasonló véleményen vannak velem, meggyőzött, így maradt is a kosárban. A harmadik pedig egy teljesen random könyv volt. Eredetileg Arwennek mutattam, hogy vegye meg, ő nem akarta, így visszaraktam. Aztán megláttam, hogy mennyi pénz van nálam, így visszavettem. Megnéztem a GoodReads-est értékelést róla, meg egy másikról, ami Arwennél volt. Amikor elmondtam, hogy az enyém hogy áll ott, már nyúlt is érte, hogy oké, mégis csak viszi. Virág, a Máltai Szeretetszolgálat a másik ajtó. Én nem dolgozok nekik. :P De szerencsére találtunk neki mást, ami engem is nagyon érdekel. Az enyém pedig: Lauren Wolk: Beyond the Bright Sea. Aznap csak kéket vásárolta. EVVAN.

Volt egy augusztus 31. előrendelésem, amit az utolsó pillanatban tudtam átvenni, hisz másnap jöttem haza, hogy az azt követő napon utazzak Olaszba. Ez pedig Victoria Aveyard: A király ketrece volt. De persze, majd pont én hagyom ki! Teljesen megértem, ha sokan nem szeretik, tudom, hogy miért. Azt viszont nem tudom, hogy nekem miért akkora kedvenc ez a sorozat, de én nagyon imádom.

Mielőtt ezt átvehettem volna, mentünk lakótársammal a Book24-hez, ahol egy névnapi kupont váltottam be. Mert igen, szeptember elsején is van névnapom. Hogy mióta, azt nem tudom, sosem tartom akkor. Mindegy, én csak jól jártam. Ugyanis így kaptam meg Sarah Andersen: Boldog Puha Puffancs képregényt és Dan Simmons: Hyperion-t is. Egyik szebb, mint a másik, és nagyon közel áll műfajban, ugye? :D

Viszont ennél legutolsóbb pillanat is van. Ez pedig az angol nyelvű könyvek érdeme. Arwen javaslatára inkább Francesca Zappia: Eliza and Her Monsters-t rendeltem meg, amit anyumék az utolsó napokban vették át, én meg az induklást megelőző napon bontottamki. Tegnap fejeztem be, négy nap alatt olvastam el. Vélemény reményeim szerint várható róla, mert erről a könyvről lehet beszélni.

A másik öt könyv 27-én, azaz az indulást megelőző napon akarták kihozni, de nem volt senki, aki átvegye, így csak hétfőn tudtam átvenni. Azért ezzel most kivételt teszek, és szeptemberhez számolom. Ez pedig nem más, mint Marissa Meyer: The Lunar Chronicles. Ez takarja Cinder-t Scarlet-t, Cress-t, Winter-t és Fairest-t. Magyarán box set. Magyarán majdnem elsírtam magam. Kezdjük ott, hogy zsákban kaptam meg. Kibontva jöttem rá, miért. A doboz egyik felén a ragasztószalag el volt szakítva. Mondom köszi. A legrosszabb az volt, amikor megpróbáltam kszedni a box setet, azonban maga a box, a karton szét volt szakadva. Megragasztom, mert csak ennyit tudok csinálni, de nagyon szépen köszönöm. Amúgy ez Amazonos rendelés volt, mert Amazonon általában olcsóbbak a box setek, mint a BookDepon. Vagy csak azok, amiket én szeretnék.

Ez volt hát a szeptemberi beszerzéseim listája. Nagyon örülök az összes könyvnek, és már hó elején tudtam, hogy ez egy Puha Boldog Hónap lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése