2017. szeptember 27., szerda

Könyvek, amiket valamelyik könyves platform miatt olvastam | Top 5 Wednesday #7

Sziasztok!

Miután a múlt heti T5W kimaradt, most mindenféleképpen szerettem volna hozni a mait. Mondjuk, alapból szerettem volna hozni ezt. Szóval hadd mutassam be azokat a kónyveket és írókat, amiket és akiktől a BookTube, a blogok vagy más könyves platform miatt olvastam.



1. Amie Kaufman - Meagen Spooner: These Broken Stars
Aki miatt olvastam: Sasha Alsberg (abookutopia)
Nem vagyok nagy sci-fis, akár a YA vonalról, akár nem arról beszélünk. Sok idő kellett ahhoz, hogy felkerüljön a kívánságlistámra,majd még több, hogy el isbolvassam. Ez az egyedüli kakukktojás, hisz az olvasása részben Sasha miatt történt, legnagyobb részt pedig egy közös olvasás miatt. Nem bántam meg, tetszett nagyon. A csavarral lett az a gondolatom, hogy lehet, hogy elolvasom a többit is.

2. Sarah J. Maas könyvei
Aki miatt olvastam: mindenki
Hatalmas nagy hype van a könyvei iránt, engem meg érdekelt, hogy mi ez. Mivel a kedvenc BookTubereim agyba főbr dicsérték, így amilor az első rész nem tetszett, nem álltam le, hanem folytattam. Jól tettem, azóta is nagy kedvencem a Throne of Glass sorozat.

3. Amy Harmon: Arctalan szerelem
Aki miatt olvastam: Andi (Inside ny head)
Több helyen is szembejött velem és talán ez az a kónyv, ami a legtöbbször került fel a kívánságlistámra. Aztán egyszer véglegesen leszedtem. Majd megláttm hosszú hónapokkal később Andi videóját, ami miatt újra képtelen voltam kiverni a fejemből. Áprilisban adódott egy lehetőségem az olvasására, rá is szákoltam. Hogy én mennyire örülök ennek! Életem egyik legjobb döntése volt, ami az olvasását érinti.

4. V. E. Schwab könyvei
Aki miatt olvastam: Jesse George (Jessethereader)
Az utolsó három felsoroltaim tartoznak az "életem egyik legjobb döntésébe". Schwab règóta kívánságlistás volt. Akkoriban még csak Az Archívum és folytatása jelent meg itthon, így azokat vettem meg. Majd a nyár folyamán a This Savage Song-ra is szert kerítettem. Előszor az Archívumot olvastam, utána a This Savage Song-ot, majd a Felszabadulást és emiatt a sorrend miatt jöttem rá arra, hogy ez az írónő számomra csak az angol nyelvű olvasást jelentheti. Annyira szépen ír! Még megvan az A Darker Shade of Magic is, már csak arra kell sort kerítenem.

5. Rainbow Rowell: Fangirl
Aki miatt olvastam: Natasha (Tashapolis)
Korábban már olvastam tőle magyar az Eleanor és Park-ot és teljesen jól el voltam vele. Aztán egy időben néztem Tasha videóit, de ami végett feljött bennen a kihívás, az a barátai voltak. Katytastic, Christine, Jesse. Párszor elhangzott tőlük, hogy Tasha imádja Rowell-t és - emlékeim szerint - a Fangirl a kedvence. Na, most már nekem is. Nyáron olvastam és olyan könnyű az angolnak a nyelvezete, hogy ha épp nem nyaraltunk volna, akkor egy nap alatt kiviszem. Nekem annyira tetszett a Fangirl, hogy egyrészt újraolvasós számonra, másrészt csak angolul fogok olvasni Rowell-t. Lényegében azért is, mert csak ez a két könyve jelent meg magyarul eddig. Tessék hozni a többit is! Rowell az egyik legjobb YA romantikus, non-fantasy író!

Jövő héttől már az októberi témák lesznek, amik hát... Amerika és október. Tudjátok, mi lesz. RENGETEG SOK STEPHEN KING!

A többiekét itt olvashatjátok:
Hikari
Réta
Dorka
Arwen
Gorkie
Helie
luthienlovemagic
Judit
Vicky
Wandamaci
Dora_ Elizabeth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése