2017. augusztus 2., szerda

Borítók, amikben szívesen élnék | Top 5 Wednesday #1

Sziasztok!

Akik a GoodReads-en fent vannak, illetve néhány magyar bloggert is követ, tudják, hogy létezik ez a Top 5 Wednesday. Ennek az a lényege, hogy megadott szempontok szerint (eheti azok a borítók, ahol szívesen élnék) kell összegyűjteni a számodra legelső ötöt.

Pár hónapja már feltűnt ez a kis játék, de mindig elfelejtettem, vagy olyan volt, amire képtelen voltam összeszedni ötöt. Most megpróbálom összerakni azt a borító világot, ahova szívesen ellátogatnék - akár egy életre.




1. E. Lockhart: We were liars


Mi más lehetne az első borító, mint ez? Hatalmas nagy vízmániám van, ha valamelyik másik városba kell költöznöm, nem kérdés, hogy víz mentibe. Most, hogy az folyó vagy álló víz, édes mindegy. Csak természetes legyen. Ebből kifolyólag ez a borító számomra a megnyugvást és a békét jelenti, így nem kérdés, hogy bármikor.

2. Maria V. Snyder: Magic study


Véletlenül láttam meg ezt a borítót ma. Valójában ezt a példányt kerestem, de nem tudtam, hogy ennyire gyönyörű ez a borító. A Study trilógia eredeti és UK kiadásának a borítóit valami eszméletlen jól eltalálták, szemet kápráztató mindkettő. Annak ellenére, hogy nem viselem jól a növényeket, szívesen élnék itt.

3. Krencz Nóra: Megszámlálhatatlan


Innen a csajszit szépen lehajítanám és mennék a helyébe. De most komolyan. Napfény, természet, csönd? Egy olyan világ, amiben a Fullmetal Alchemist-ből nem próbálnak meg Hollywood-ban filmet készíteni? Rögtön váltom is a repülőjegyem!

4. Jon Courtenay Grimwood: Elátkozott angyal


Igen, abban a ladikban is. Egy vastag pokróc a a ladikban, egy kis vityilló a parton, ahol élelmiszer meg egyéb fontos dolgok vannak, és minden gond nélkül megyek. Senki sem mondta, hogy normális vagyok.

5. Alwyn Hamilton: Rebel of the Sands


A sivatag nekem mindig is tetszett, egy dolog van, amit gyűlölök benne: a meleg. A tikkasztó meleg. Viszont az éjszakai sivatag kicsit kecsegtetőbb számomra, pláne, ha még város is van a közelben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése