2017. április 30., vasárnap

Egy hosszú-hosszú book haul

Sziasztok!

Január óta rettentően kevés bejegyzés született, köztük egy sem volt book haul. Pedig ajj, mennyi könyvet szereztem be január óta! Úgyhogy ez egy január-február-március-április book haul lesz, szépen hónapokra lebontva.




Január
Suli után bementünk osztály- és lakótársammal a WestEnd Libribe, hogy szétnézzünk kicsikét, ahol is megláttuk, hogy 2+1 akcióban vannak a Helikon zsebkönyvek. Így hoztam el 6-ot közülük. Franz Kafka: A per, Franz Kafka: Az átváltozás/A fűtő, Lewis Carrol: Alice Csodaországban, Lewis Carrol: Alice Tükörországban, Sir Arthur Conan Doyle: Tanulmány vérvörösben és Sir Arthur Conan Doyle: A négyek jele.

Volt valami kedvezményem a Lírához, így rendeltem is három könyvet. Jenny Colgan: Piciny Csodák Péksége, V. E. Schwab: Az Archívum és V. E. Schwab:Felszabadulás. Azóta a Piciny Csodák Pékségét és Az Archívumot olvastam, előbbit kedveltem, utóbbi kedvenc lett.

Kellett az egyik órámhoz rendelni egy könyvet, és hát egyedül nem jöhet, így előrendeléssel megrendeltem a Líránál Veronica Roth: Árnyak és Jelekkel együtt.

Illetve volt egy molyos vásárlásom is. Az egyik moly pont abban a kiadásban tette eladóvá, amely nekem kellett, ráadásul nagyjából fél áron. Gyorsan le is csaptam rá, és a csomagautomatából ki is vettem Sarah J. Maas: Queen of Shadows-t.

Február
Februárban - ismételten - felfedeztük, hogy a Duna Pláza fsz.-i Librijében vannak szépséghibás könyvek. Találtam is rögtön egyet, amelyet anno szintén a Libriben vettem meg, csak épp a Glamour-napok alkalmával. Ez pedig Maggie Stiefvater: The Dream Thieves.

Ebben a hónapban a Delta Vision FB oldala elérte az 5000 like-ot, így 50% kedvezmény volt minden könyvükre. Ezért gyorsan megrendeltem J. Goldenlane legújabb könyvét, a Csillagok szikrái I-II.-t.

Március
Ezt a hónapot is a szépséghibás könyveknél kezdtem, szintén 30%-os kedvezménnyel hoztam el egy könyvet, amellyel már hetek óta szemeztem, ez pedig a Kleopátra lánya Michelle Moran-től.

A Libriben a pontjaink lejáróban voltak, ezért megvettem magamnak gyorsan Christina Lauen: Gyönyörű játékosát, barátnőm pedig odaadta az övét, így J. Goldenlane: Isteni balhéját is elhoztam.

Április
Március vége felé a BookDepo adott egy kupont, amelyet bizonyos könyvekhez lehetett felhasználni, többek között egy Rainbow Rowell könyvhöz, az Attachments-hez is. Gyorsan meg is rendeltem, és április elején kézhez is kaptam.

Barátnőmmel úgy döntöttünk, hogy felfedezzük a belváros antikváriumait, és egy kincsre akadtam. Oké, nekem kincs. R. A. Salvatore: A csend pengéi, amely a Drizzt legendájának a 11. része. Nos, akkor még csak az első résznél tartottam, de tudtam, hogy hamarosan bővülni fog. A lap sárgaságát leszámítva teljesen hibátlan állapotú volt, így úgy döntöttünk, hogy máskor is visszanézünk.

Pénteken kaptam egy SMS-t a GLS-től, hogy a csomagomat a kiválasztott PPP-nél át tudom venni. Mivel már rég elindultam és késésben voltam, mást nem tudtam tenni, mint értetlenül bámulni a képernyőre. Tény és való volt, hogy vártam egy csomagot, de az nem volt megbeszélve, melyik PPP-re érkezik. Szerencsére lakótársam segített és elment megnézni a legközelebbit. Szerencsére ott volt. Igaz, hogy kibontásként ez az utolsó a pénteki napra nézve, viszont ezt kaptam meg előbb. Ebben benne volt: Ian Tregillis: Géplélek (amelyet jelenleg is olvasok), Anne Bishop: Vörös betűkkel, A. G. Riddle: Az Atlantisz-gén és Amy Harmon: Arctalan szerelem. (A recenziós példányokat ezúton is köszönöm a Twister Mediának!)

Miután lakótársam lerakta a bontatlan csomagot, megindultam utánam a Könyvfesztre (Igen, drágalátos barátnőm, lakó- és osztálytársam szintén könyvmoly!). Ott első körben az olcsó könyveket kerestük. Így esett meg, hogy az Agavénál beszereztem 500 Ft-ért A gyönyör sötét oldalát, az Athenaeum kiadónál pedig 1499 Ft-ért Joe Abercrombie: Half a King - Az uralkodót.

Szombaton is kinéztem barátokkal a Könyvfesztre, ekkor leginkább a Deltánál vásároltam be. Itt vettem meg a hiányzó Goldenlane könyveket, mint a Pokoli balhé, Holdnak árnyéka, Farkastestvér, Éjfél. Továbbá az új Terry Pratchett kiadású A mágia színe és A mágia fénye is bekerült a szatyromba, rengeteg R. A. Salvatore regénnyel karöltve. Vagyis: Száműzött, Menedék, Kristályszilánk, Ezüst erek és A félszerzet ékköve.

Maradt egy kis pénzem, amit fel kellett váltanom utazás miatt, így gyorsan leugrottam a Főnix Könyvműhelyhez, hogy újabb magyar szerzővel ismerkedhessek meg. Ez a szerző nem más, mint Viven Holloway és az egyik önálló regénye, a Végtelen horizont. A kiadó most a Könyvfeszten ingyen adta mellé a Vérvörös horizontot is.

Ennyi a január-február-március-április könyvek összesítése. Volt egy BookDepo-s könyvem, amit február óta várok, és mint kiderült, pénteken meg is érkezett hozzám, de csak kedden tudom átvenni. Nem baj, az majd meg lesz említve a következő haul-ban.
A Könyvfesztről pedig egy következő bejegyzésben fogok beszámolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése