2017. január 19., csütörtök

Decemberi Book Haul | 2016

Sziasztok!

Igen csak jól megkésve, de hozom a decemberi könyvbeszerzéseimet, amelyek többnyire karácsonyi ajándékok. Leginkább magamtól magamnak, de ez lényegtelen.




Az egyetlen könyv, amely nem karácsonyi ajándék volt, az Locskai Dénes: Kísértetkastély - A kezdet volt, amelyről már írtam is.

Drága-kedves barátnőmtől kaptam két olyan könyvet is, amiket már szerettem volna egy ideje, csak féltem tőlük. Ezek pedig Brent Weeks: A fekete prizma és Peter V. Brett: A rovásember.

A megrendelések sorrendjére nem emlékszem már, úgyhogy random szerűen fognak jönni a következők.

Amikor megtudtam, hogy a Könyvmolyképző kiadó kiadja az Angelfall befejező kötetét és a Luxen spin-offját, kiskutya módjára járultam anyum színe elé, hogy nem-e lehetne-e ezek is a karácsonyi ajándék között. Így történhetett meg, hogy Susan Ee: End of days - A vég napjai és J. L. Armentrout: Obsession - Függőség a fa alatt landoltak.

Aztán Pestre egy csomagot rendeltem, amelyben benne volt Kerstin Gier: Silber - Az álmok első könyve és Cassandra Clare - Maureen Johnson: A Whitechapel réme. Utóbbit már olvastam is, előbbinél pedig a szerző egy korábbi trilógiáját, az Időtlen szerelem trilógiáját olvastam és imádtam, így nem csoda, hogy újabb esélyt adtam az írónőnek.

Nagyjából megvan a rendelési sorrend, emlékeim szerint pont így volt. Az biztos, hogy Sarah J. Maas: Queen of Shadow - Árnyak királynője és Cassandra Clare - Sarah Rees Brennan: Csak árnyékok voltak az utolsó előttiek. És ez a csomag volt az is, amelyet a GLS Futárszolgálat egyik futárja szépen behajította a kertünkben, anélkül, hogy felhívtak volna, vagy beadták volna valamelyik szomszédunkhoz és történhetett meg az is, hogy az udvarra zárt három kutyánk szétszedték. Oké, biztos vagyok benne, hogy a Panni volt, mert ő a kölyök magyar vizsla, a másik kettő meg aludni szeret. Szerencsére, a KMK a rákövetkező héten küldött cserepéldát (ami még így is sorszámozott volt!!) és hibátlan állapotban megvan mind a kettő. (De most tényleg, két nappal Karácsony utolsó napja után már ott voltak a kezemben. Respect!)

És az utolsó megrendelésem az utolsó KMK-s Advent utolsó napjai egyike (talán 21-e). Tavaly olvastam a Shadow and bone-t, ami annyira nem jött be nekem, de a folytatására kíváncsi lettem, így Leigh Bardugo: Siege and Storm - Ostrom és vihar repült a kosárba, Samantha Young: Into the Deep - Mély víz-zel együtt. Samantha Young egy másik könyvét, a Dublin street-et már olvastam és nagyon szerettem, ezért is döntöttem emellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése