2016. november 13., vasárnap

Ősz Book Tag | 2016

Sziasztok!

Egy újabb tag-et hoztam a beígértek közül. A vicces az egészben az, hogy ez a könyv már egyszer ki lett töltve a blogon, csak épp Autumn Book Tag néven, akkor Csücsköm jelölt meg  és most is ő hívott ki. Nem tudom, mennyiben lesznek mások a válaszaim, mint voltak egy évvel ezelőtt, de meglátjuk.




1. Mit szeretsz legjobban az őszben?
Hogy hosszabb ujjú felsőket és hosszú nadrágokat vehetek fel, valamint hordhatok torna- és sport cipőket. A teákért és a forró italokért is nagyon szeretem.

2. Mely könyvek emlékeztetnek a polcodon arra, hogy ismét iskolába jársz, vagy a megboldogult iskolás napjaidra?
A három LOL-könyvem mindenképpen, a Cinder és Ella és a Szívzűrterápia strébereknek Kelly Oram-tól, valamint a Menő-riadó Kambodzsában Marni Bates-től.

3. Mondj egy könyvet a polcodról, amelynek a borítója az ősszel kapcsolatos!
Krencz Nóra: Megszámlálhatatlan -A hordozó borítója engem nagyon is az őszre emlékeztet.

4. Melyik a kedvenc horror/thriller/Halloween történeted?
Stephen King: A ragyogás, ha könyvről van szó. Ha film, akkor a Karácsonyi lidércnyomás.

5. Melyik (könyv alapján készített) film megjelenésére vársz a leginkább idén ősszel?
Játék IS meg könyv IS, az Assassin's Creed. Elkezdtem játszani a hárommal, csak elakadtam vele, de imádom. A Dr Strange pedig már megjelent, csak még nem láttam. MÉG.

6. Mely könyv megjelenését várod a legjobban idén ősszel?
Az Angelfall trilógia befejező kötetét már nagyon várom, a héten elő is szeretném rendelni. Valamint, ami még nagyon érdekel, az Stephanie Perkins: Isla and the happily ever after: Isla és a hepiend. Az Anna és a francia csókot nagyon szerettem, Lola és a szomszéd srác nagyon nem érdekel, de kénytelen leszek elolvasni, mert Isla történetére nagyon is kíváncsi vagyok.

7. Mutasd meg a könyvet amit a legjobban szeretnél elolvasni ősszel!
Az nem más, mint C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő. Szerdán megláttam, csütörtökön megvettem, mert tudtam, hogy nem tudnék nélküle élni. Már a fogását is imádom, muszáj leszek elolvasni. 

Ez most egy elég rövidke tag-re sikeredett, de nem baj, ilyen is kell néha. És holnap biztosan jelentkezek a következő tag-gel, amiben szintén Csücsök jelölt meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése