2016. július 29., péntek

Megjelenésre várva #8: Sarah J. Maas: The Throne of Glass Coloring Book

Sziasztok!

Újfent péntek van, így itt a szokásos Megjelenésre várva sorozat, egy újabb angol megjelenésű könyvvel. Most egy olyat hoztam, amit eredetileg nem akartam, de annyira a fejemben van már hetek óta, hogy muszáj volt ezt bemutatnom.




Megrendelni a képre kattintva lehetséges

Oldalszám: 96
Kiadó: Bloomsbury USA Childrens
Várható megjelenés: Szeptember 6, 2016
Teljes áron:  $15.99 (~4500 HUF)

Tisztázzuk le előre: nem lustaságból hozom ezt a könyvet.
A második résszel nagyon megszerettem az egész sorozatot megszerettem (Team Dorian!), viszont már előtte is tudtam, hogy nekem ez a kis színező kelleni fog. Most pedig, hogy már végeztem az Éjkoronával, még nagyobb szükségét érzem annak, hogy meg legyen. Nagyon szeretem az Üvegtrón történetét, a világát, az írását, és a karaktereket is. Ezért érzem úgy, hogy örömkönnyek között fogadnám ezt a könyvet a polcomon. És szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Sokkal többet igaz, hogy nem kapunk a történetből, de én úgy érzem, hogy ezzel is közelibbnek érezheti majd magát a rajongó, ha maga mondja meg, hogy ebben a szögben a Nap fénye így csillan meg az Üvegpalotán, Celeana vörös ruhája ennyivel sötétebben sokkal jobb lenne, meg még sok minden más.
Jómagam nagyon örülök ennek a kis színezőnek, és elengedhetetlen darabjának érzem a könyvtáramban. Izgatottan várom a megjelenését és azt a pillanatot, amikor a kezembe veszem és megnézhetem a képeket. Egy biztos: csalódni nem fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése