2016. július 15., péntek

Megjelenésre várva #6: May Sage: Rumplestiltskin (Not quite the Fairy Tale #6)

Sziasztok!

Sajnos egy hetet csúsztam vele és őszintén megvallva, nem tudom, miért. Azt tudom, hogy nem volt sok időm a bloggal foglalkozni, de már nem emlékszem miért. Mindegy is, a sorozat hatodik részének egy mesefeldolgozást hoztam, ami nem sokára megjelenik Amerikában.




Megrendelni a képre kattintva lehetséges
Egy teória szerint, a tündérek örökké élhetnek, azonban a bűbájok használata ára egy nap az életükből.

Háromezer év és majdnem kétszer annyi varázslat után Rumpelstiltskin haldoklik. Tudja, ám nem féli. Csak idegesíti őt – mert van egy mód arra, hogy szembemenjenek a végzettel és mindig azt hitte, neki valahogy sikerült.

Kevesebb, mint egy éve maradt a Földön, lassan feladja a reményt.

Háromszáz bűbáj. Háromszáz nap...


A szülőknek védelmezőnek és minden másnak kéne lennie; amennyire Aria emlékszik, kihasználták őt.

Először a szépségét használták ki, belépőként használva azt, ahogy csak lehetett, aztán amikor a designer karrierje becsődölt, az ő nevét használták fel arra, hogy növeljék a státuszukat.

Soha nem gondolta volna, hogy ilyen messze elmennek.

Nincs kiút a helyzetéből – a szülei túl sokkal tartoznak fogva tartójának, hogy feladja őt. Nincs semmi, amit tehetne.

Egészen addig, amíg egy halom arany meg nem jelen valahogyan reggel előtt...


A Rumpelstiltskin a hatodik kötet a Nem egészen tündérmese sorozatban és mint ahogyan a többi is, ez is egy standalone kötet, teljesen a történetbe épülve. Szóval érdemes lenne az elején kezdened.

Olvasási sorrend:
Cinderella (Hamupipkőke)
A little Siren (A kis szirén)
Beauty and the Beast (Szépség és a Szörnyeteg)
The Snow Queen (A hókirálynő)
Little Red (Piroska)
White as Snow (Fehér, mint a hó)
Rumpelstiltskin

Oldalszám: 163
Kiadó: Madam's Books
Várható megjelenés: Augusztus 19, 2016
Teljes ár: $3,80 (~1080 Huf)


Először is, ez a kötet csak Kindle-re van, sajnos, fizikai formájában még nincs forgalomba helyezve.
Másrészt, régen azt hittem, hogy nem ismerem Rumpelstiltskin történetét, aztán megláttam az Egyszer volt, nem volt sorozatban és ott egyből a kedvencem lett, valamint arra is rájöttem, hogy tényleg ismerem a történetet és szerettem is. Csak valamiért elfelejtkeztem róla. Mondjuk nem is olvastam és olvastattam sokszor. Sokkal jobban szerettem a Csipkehhhhhrózsika történetét. (De azt csak apa olvashatta fel.) 
Leginkább azért szeretném ezt elolvasni, mert nagyon szerettem a Marissa Meyer féle Hamupipőke feldolgozást, Sarah J. Maas feldolgozásával is igencsak meg vagyok békülve és szívesen megismernék más feldolgozásokat. Valamint tényleg az, hogy Rump (kizárt, hogy megint leírjam a nevét) karakterét és meséjét nagyon szeretem és nagyon érdekel az ő történetének YA műfajba való besorolása. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése