2016. július 30., szombat

Books with me #2: Erdély | 2016

Sziasztok!


Mint a Balaton esetében, most is összegyűjtöttem 6+1 könyvet, amit magammal viszek, ám ezúttal Erdélybe. Harmadjára. (Nem mondom, hogy nem szép, de azért egy kis változatosság néhanapján nem ártana.) Előző alkalommal 4 könyvet sikerült elolvasnom, ebből két könyvről szeretnék hozni valamicskét a blogra. A célom most is legalább 4 könyv elolvasása. Ám mivel itt nem strandolni fogunk egész héten, így ez egy kicsit nehezebb vállalkozás lesz, de nem ijedünk meg a kihívásoktól, ugye? :D
Amúgy ne tévesszen meg senkit a dolog, de nagyjából négy óra múlva Erdélyben vagyunk már, és reggel 5-kor indultunk. Kellett nekünk azt a fránya sok programot berakni az utazáshoz. 



Elsőként, ami bekerült a bőröndömbe, az nem más, mint Sarah MacLean trilógiájának záró kötete, a Tizenegy botrány egy herceg meghódításához. És ahogy ezt leírtam, már nyúltam is a könyvért, hogy elolvassam. Annyira imádtam az első részt minden szempontból, a másodiknak a karaktereit, és annyira hülye vagyok, amiért beleolvastam a harmadik rész végébe! Várom már nagyon azokat a jeleneteket. Meg azt is nagyon, ahogy Leighton herceg arroganciája és nagyképűsége hogyan törik meg. Azt előre elmondhatom, hogy ez lesz a legelső könyv, amit el fogok olvasni. 

A második könyv, amit viszek, az egy másik Könyvheti beszerzés, méghozzá Amanda Stevens: Örök kísértés című műve. Isten igazából halvány lila milkám sincs arról, hogy miről szól a trilógia, csak azt, hogy el akarom olvasni. Amúgy amilyen vékony ez a könyv, olyan nehéz is. Meglepő, de így van. 

Lev Grossman: Varázslókját sem hagyhatom itthon, ez fogja képviselni a komoly fantasy vonalat. Érdeklődve tekintek a jövőbe kettőnk kapcsolatára koncentrálva. (Igen, ilyen hülyeségeket akkor mondok, amikor egy darázs van a szobámban és retardált és nem talál ki. A nyitott ablakon.) Már csak azért is szeretném elolvasni végre, mert szeretném elkezdeni a TV sorozatot belőle, viszont addig nem kezdem el, amíg ezt be nem fejezem. 

Leigh Bardugo könyvéről, az Árnyék és csontról sok jót hallottam, és a külföldiek is nagyon szeretik, mind a trilógiát, mind az írót magát is. Meg már régóta megvan, szóval muszáj leszek én is elolvasni végre. Bár ez az oroszos téma nagyon nem hoz lázba. Enyhe problémám volt az orosz tanárommal, azóta kerülöm őket. 

Most egy sci-fi is jön velem, méghozzá Beth Revis műve, a Túl az univerzumon végtelenen. Na, ilyenkor érzem azt, hogy mennyire gáz az, ha az ember egy könyvnek csak az angol címét jegyzi meg. Gyerekek, ne csináljatok ilyet!. Emlékszem, hogy amikor bementem egy könyvesboltba, hogy ezt vegyem meg, mindegyik sérült volt. Aztán rukkolán sikerült happolnám egy úriembertől és amikor megláttam... Egy kiadó sem adhat ki ilyen hibátlan példányt! Szerintem ez a könyv egy másik univerzumból származik. Nagyon megörültem akkor neki ééés azóta is halogatom. DE MOST! Remélem.

A hatodik és egyben utolsó magyar nyelvű könyvem az Samantha Shannon-tól a Csontszüret. Ódákat zengenek erről a könyvről, de én csak azért szereztem meg, mert öt pontért lehetett happolni. vagy 500 huf-ért elhozni. Nem emlékszem már rá, de kívánságlistás volt, és gyenge összegért lehetett elhozni. Amúgy annyira a történet nem érdekel, de ha már megszereztem, megpróbálkozom vele. Hát majd meglátjuk. 

És az angol nyelvű könyv nem más, mint ami a Balatonra is velem jött. Egyszerűen annyira jó magyar nyelvűeket olvastam, hogy Alexandra Bracken: Passenger-e közelébe sem jutottam. Pedig szerettem volna legalább pár fejezetet elolvasni belőle, de a nem az nem. Így jártam. De majd most! már csak azért is, mert megvan az A Darker Shade of Magic, amire nagyon kíváncsi vagyok, a The Wrath & the Dawn, mert nagyon szeretnék végre egy 1001 éjszaka feldolgozást olvasni, a Lady Midnight, amire ki vagyok éhezve, az An Ember in the Ashes, amit nagyon régóta el szeretnék olvasni, valamint a Half-Blood, hogy visszaszerezzem a hitemet Armentrout kisasszonyban. Szóval jah, vannak más angol nyelvű könyvek, is amiket nagggyon el szeretnék olvasni. És akkor még ott vannak azok, amiket még meg sem rendeltem. The Shadow Queen, Reawakened, Strange the Dreamer, And I Darken, Ink and Bone, Pivot Point, stb. 

Igen, nagyon művészi a kép, tudom. :D

Ez az a hét könyv, ami velem utazik Erdélybe, ami világot lát. Reményeim szerint négyet el tudok majd olvasni, viszont akkor aludni nem fogok. Ugyan, kinek hiányzik az alvás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése