2016. június 17., péntek

Megjelenésre várva #3: Victoria Aveyard: Üvegkard (Vörös Királynő trilógia #2)

Sziasztok!

Márciusban olvastam el Victoria Aveyard nagysikerű könyvét, a Vörös királynőt, ami -annak ellenére, hogy nagyon durván klisés és ismerős- kedvencem is lett. Azóta azt lesem folyamatosan, hogy a folytatását mikor tudom kézhez venni. Az utóbbi napokban viszont annyira kétségbeesett voltam, hogy azt hittem, angolul kell megvennem, mert sehol semmi hír róla. Nem is olyan régen viszont abba a hírbe futottam, hogy Victoria Aveyard: Üvegkard. Úgyhogy azóta tudom milyen érzés a teljes részegség.




Mare Barrow vére vörös, mint a közönséges embereké, de Ezüst képessége, amellyel parancsolni tud a villámnak, olyan fegyverré teszi őt, amelyet a királyi udvar meg akar szerezni magának.
Maven, a herceg, aki elárulta, csalónak bélyegzi Mare-t, de a lány menekülés közben felfedezi, hogy nem ő az egyetlen a fajtájából.
Miközben a királlyá koronázott, bosszúálló Maven üldözi Mare-t, ő elindul, hogy megkeresse a többi Vörös-Ezüst harcost, hogy együtt vegyék fel a küzdelmet az elnyomók ellen.
Mare azonban halálos ösvényre téved, és az a veszély fenyegeti, hogy pont olyan szörnyeteggé válik, mint akit le akar győzni.
Vajon összeomlik a lázadás által követelt áldozatok súlya alatt? Vagy az árulás már mindörökre megkeményítette a szívét?

Fordította: Kleinheincz Csilla
Oldalszám: 468
Kiadó: Gabo
Várható megjelenési idő: június 28., 2016
Teljes ára: 3490 Huf


Mare, Cal és Maven történetét nagyon megszerettem az első részben. Habár sok történetből átvett -én magam csak az Éhezők viadalát ismertem fel, a Párválasztónak eddigi ismeretei alapján nem sok köze van ahhoz az öt oldalon kívül- mégis sikerült Victoria Aveyard-nak egy jót alkotnia. Nagyon élveztem, hogy egy Vörös kislány, aki csak kezdi megismerni az erejét, ennyi fejtörést tudott okozni a királyi családnak, de még sok Ezüst vérűnek is. Annak pedig különösen örülök, hogy Mare bátyja túlélte a háborút, az elmondások alapján nagyon megkedveltem őt is. Legkésőbb július elején, de biztosan be fogom szerezni ezt is, nagyon érdekel, hogy Mare hogyan boldogul Vörös-Ezüstként, Cal pedig hogyan éli túl a helyzetét és dolgozza fel a családja elvesztését és azoknak az elárulását. És remélem, hogy az a nő végre belefullad a saját Ezüst vérébe. ^^
Amerikában egy kis különálló könyvecske is megjelent Cal édesanyjáról és a lázadást vezető Diana Farley főszereplésével. 
Oh, és még egy érdekes tény: GoodRedas szerint a sorozat nem is trilógia, hisz 2018-ra tervezi a negyedik rész kiadását a HarperTeen kiadó. Szóval Mare-ék még egy darabig velünk lesznek. 

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Már megjelent, méghozzá a mai napon.
    Én gyorsan meg is rendeltem, ha minden jól megy akkor hétfőn már kezdem is olvasni. Juhhhé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      MIIIIIIIII??? Ezt nem hiszem el, pár nappal hamarabb nem tudott volna megjelenni? :( Pont ma adtam le egy rendelést, amit hétfőn kapok meg. De akkor ezt is jól megálmodták. :D Nincs egy hete, hogy megírtam ezt a bejegyzést, akkor még 28-át írtak. :D

      Törlés