2016. április 5., kedd

Februári és márciusi Book Haul | 2016

Sziasztok!

A februári book haul egy okból kifolyólag nem készült el: márciusban össz-vissz két darab könyvet kaptam. Vagyis kaptam és vettem. Így sok értelmét nem láttam annak, hogy a márciusit külön hozzam, áprilishoz meg nem akartam csapni, mivel reményeim szerint részt tudok venni a Könyvfeszten, ahol tele akarom magam vásárolni Fumaxos könyvekkel. Meg Agavéval. Meg Delta Vision-nel. Meg KMK-val. Meg Európával. Meg... OKÉ! Befogtam.




Február

A hónapot 3 olyan könyvvel kezdtem, amit soha az életben nem gondoltam volna, hogy én azokat a kezembe veszem. Ezek cím szerint: Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek, Kelly Oram: Cinder és Ella, Marni Bates: Menő-riadó Kambodzsában. Történt ugyanis, hogy. Book24-en nézelődtem hajnalok hajnalán, és láttam naaaaagyon naaaagy kedvezményeket néhány Mórás könyvre. Ezek a borítók mindig is taszítottak, ismert okokból kifolyólag, fülszöveeg alapján pedig már túlságosan is tinisek voltak. Órákon keresztül hoztam fel érveket pro és kontra, végül szegény Csücsikémnek is panaszkodtam, hogy mi az atya úristent csináljak, amikor is véletlenül a Megrendelés gombra kattintottam. Aztán meg átvettem. A lapokkal volt egy kis bajom, mivel sajnos nagyon hullámosak voltak. De ha van egy jó vastag Szociológia, Világgazdaság története a kőkorszaktól napjainkig, Kína kincsei és egy jó nehéz Egyiptom könyved, akkor semmi sem megoldhatatlan. :D Kettő, max. három nap és voila! Problem solved. Azóta sincs bajom a könyvekkel. :D

A Rukkola rendszere egy olyan irányba változott, ami nekem túlságosan idegen és nem vásárló barát... magyarán szembe ment azzal, amit a Rukkola képviselt. Csak két éve vagyok tagja a Rukkolának, szóval nem tartom magam őskövületnek, sem a kemény mag tagjának, de rengeteg olyan irracionálisan magas pontszámokat várnak el egy-egy könyvért, hogy az már röhej. A másik, hogy fizetős lett. Kösz, nem. Úgyhogy, úgy döntöttem, hogy szépen elköltöm a nemtoménhány pontomat, és hagyom a fenébe a Rukkolát. Kínkeserves hónapok után végre sikerült happolni, ráadásul egy nagyon vágyott könyvet. Ez pedig Lev Grossman-tól A varázslók. Nagyon kíváncsi vagyok már rá, ráadásul a harmadik, egyben utolsó kötet idén jelenik meg az Agave gondozásában. És ebben a hónapban. Két nappal a Könyvfeszt előtt. Mondtam már, hogy imádom az Agavét?

Februárban ez a 4 darab könyv landolt a polcomon.

Március

Nosss. Klodette meghirdetett a blogján egy nyereményjátékot, amin úgy indultam, hogy nem is terveztem. :D Ugyanis aki kommentelt hozzá, jelentkezett a nyeremények egyikéért, én meg pont nem azért írtam, hanem mert ötletesnek találtam azt, amit ott megfogalmazott. :D El is felejtkeztem arról, hogy az egy nyereményjáték volt, majd ahogy teltek a hetek és kaptam egy e-mailt, miszerint nyertem, reflexből ki akartam törölni, és még a Gmail rendszerét is elkezdtem szidni, amiért átengedte ezt a spam-et. Aztán szerencsére megláttam, hogy kitől jött és inkább elolvastam, majd visszakerestem, hogy milyen nyereményjátékon vettem részt. Mire feldolgoztam a dolgokat, egy valamit kellett eldöntenem. Az egyik nyeremény egy olyan könyv volt, amit pár hónapja már beszereztem, és nem tudtam, szóljak-e erről. Nem szóltam, úgyhogy össze kellett kulcsolnom az ujjaimat, hogy nehogy azt kapjam meg. És megkaptam Jennifer L. Armentrout-tól a Shadows - Árnyékot. Nagyon örültem neki, ugyanis 1.) nem ez volt az a könyv és 2.) nem sokkal azelőtt egy barátnőmnek intéztem egy cserét és ezt a könyvet kellett neki felvinnem. És hát nah. Beleolvastam. Addig nem igazán érdekelt, mert sem Beth-et, sem Dawson-t nem szeretem. Viszont miután belenéztem, felcsillant az érdeklődés szikrája.
Volt még két további ok, amiért pattogtam a nyereményért. És nem tudom, melyiknek örülök a legjobban. Kezdjük a kisebbekkel.

Könyvjelzők. Bizony. Könyvjelzők. Nem értitek, hogy miért? Mert még nem mutattam!


Könyvjelzők! Három dologért cigánykerekeztem, annak ellenére, hogy nem tudok: bal szélső, középső, legfelső. Vagyis: színezni való baglyocska, Silber és Fumax-os Széthullott Birodalom. Ezért a háromért különösen rajongok. A Silbert már megvan, de annyira tetszik, hogy minden könyvembe azt akarom rakni, és amikor egyszerre olvasok 4-5 könyvet, hát nem igazán kivitelezhető. És nem tudtam, hogy honnan tudnék ilyet beszerezni. Aztán megkaptam a csomagot. Szerintem, a postától két utcáig bírtam, mire kinyitottam a csomagot és amikor ezeket megláttam, pattogtam.

A másik egy gyönyörű szépséges The Hunger Games-es poszter. 2012-es. Nem tudom elégszer hangoztatni, hogy mennyire szeretem mind a filmeket, mind a könyveket. És akartam is Hunger Games-es posztert szerezni. Amikor gondolkoztam azon, hogy jó lenne részt venni a nyereményjátékon, ezért az egyért indultam volna el. :D Szerintem még az Árnyvadászoknál is jobban szeretem Suzanne Collins művét. Haaah... megvan az első éke az olvasó sarkamnak. *-*

Ismételten csak: Klodette, köszönöm neked ezt a remek ajándékot, nagyon felvidítottál vele akkor is, és akármikor eszembe jut, most is. :)És ez még így lesz egy jó darabig, az tuti biztos. :D

És akkor jöjjön az utolsó könyv. Sokat vacilláltam azon, hogy Cassie új könyvét rendeljem-e meg, vagy várjak addig, amíg a KMK kiadja. Hónapokig őrlődtem a dolgon, aztán egy januári napon az Amazonra téved ismételten (legális ingyenes könyvek mennyországa. Imádom ezt az oldalt :D) akkor görcs állt a kezembe és az ujjamba, hogy a hirtelen fájdalomtól megnyomtam a Kosárba menüt, majd a Rendelésre mentem, amit azért nyomtam meg, mert a macska megijesztett. Én csak össze akartam szorítani a kezem. :D Arról volt szó, hogy április 1-22 között szállítják ki (vagy 1-28? már nem tudom). Már belenyugodtam a dologba, amikor is. Egy verőfényes márciusi napon édesanyám bekopogtat a szobámba, hogy az Amazontól jött egy csomagom. Másnap reggel be is "slattyogtam" a postára, átvettem, és kilépve az épületből, Hulk módjára téptem fel a csomagot. Szerintem ez a csomagom élte meg a legkevesebbet. És szerintem ezzel a könyvvel néztek a legnagyobb idiótának. Ugyanis kiszedve tényleg felvisítottam. És az a gáz, hogy voltak is körülöttem. Meg tényleg ugráltam. Jesszus, egy könyvnek sem örültem még ennyire. És az utcán ki is nyitottam, és egy csodás dolgot láttam meg benne. Kép szerint eztet:

A kutyuska nem járt hozzá, gyerekkoromtól kezdve velem van. És mivel az ágyam alatt lakó szörnyek még nem ragadtak el, tutira jó munkát végez.

Lehet, hogy minden Cassie könyvben van, nem érdekel. Ez tette fel nálam az i-re a pontot, miszerint pont nem érdekel, mennyire nem szeretem a Pokoli szerkezetek trilógiát, de az eddig megjelent összes Árnyvadász könyvet meg fogom rendelni az Amazonról díszdobozban, új borítóval. Egyszerűen szükségem van rájuk. 

Szóval hiába szereztem márciusban csak két könyvet, de ez a kettő 100-nak is felért. 
Vagyis ebben a két hónapban 6 könyvet sikerült a polcomra tennem. Áprilisban lesz a Nemzetközi Könyvfesztivál, amire már össze írtam a listámat. 


Öööö, jah. Ezt először 25 könyvre sikerült lefaragnom, ám az ár még így is egy kicsit lehetetlen volt. A 13-mal viszont sikerült kiegyeznem. Bár előre látom, hogy nem lesz ennyi, de nagy reményekkel indulok neki a Könyvfesztnek.

Ti részt vesztek idén a Könyvfeszten? Terveztek beszerezni néhány újdonságot, vagy rég vágyott könyvet? Ha igen, mik azok?

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Jaj úgy örülök, hogy örülsz. :) De komolyan.
    Sosem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fognak a könyvjelzők, meg a poszter is. Juhhhééé
    És a könyv is pont az volt, amit szerettél volna. * Önpacsi* :P

    Már nagyon várom a Könyvfesztivált, mert jó pár könyvet be akarok szerezni, de sajna nem személyesen a feszten, mert most nem úgy alakult a költségvetésem, hogy még felutazzak Pestre.:(
    A Könyvhétre szeretnék majd felmenni, de az még nagyon messze van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sikerült nagyon eltalálnod a könyvet, meg úgy az egészet. :D

      Habár elkezdtem dolgozni, de jó, ha annyi fizut kapok, hogy az utazást és a szállást tudjam finanszírozni. Magukra a könyvekre így is kérnem kell a szüleimtől, amihez meg gyomron nem igazán van. De más választásom nincs, mert magát a Könyvfesztet nagyon szeretem és mindenképp részt akarok rajta venni, könyv nélkül meg elmenni nem akarok. De még meglátom, mennyit tudok kérni/mennyi könyvet tudok venni. :) Megpróbálok optimistán a dolgokhoz állni, másom úgy sincsen. :D

      Arra is szeretnék majd kimenni, az úgyis nem sokkal a születésnapom előtt lesz. :D Leadom mindenkinek a szülinapi ajándék rendelésemet, annyit hozzá téve, hogy hamarabb kérem. :D Meg addigra szerencsére teljes havi fizetésem is lesz.

      Törlés