2016. január 11., hétfő

Decemberi book haul | 2015

Sziasztok! 

A 2015-ös évvel együtt egy újabb hónapot tudhatunk a hátunk mögött, így, hagyományunkhoz híven, jöjjön egy újabb book haul. Decemberben csak 8 darab könyvet tudtam beszerezni, Karácsonyra pedig nem is kaptam. Sajnos a kazán pont az ünnepekre döglött be, a mosogató géppel együtt, és hááát jah. Inkább arra költöttük minden pénzünket. Cserébe, a forró víz tényleg forró víz és jó sokáig forró víz. Nyami. 


A novemberi book haul-ban említettem három könyvet, amelyeket elsején vehettem magamhoz. Ezek pedig Amy Kathleen Ryan: Ragyogás , Elizabeth Richards: A sötétség városa és Elizabeth Richards: Főnix . Ha a trilógia harmadik része is ott lent volna, az se lenne már ott, hanem a polcomon. Dehát az nem volt akciós. 
Nem tudom, ki miért szereti az Adventet, én az olcsóbb könyvekért. A KMK ilyenkor mindennap valamilyen jellemzővel rendelkező könyveket (pl. megfilmesítették, disztópikus, magyar szerző könyve, stb.) bizonyos százalékos kedvezményt ad rájuk. Sajnos, az ideiek annyira nem nyerték el a tetszésemet, DE! még így is tudtam tőlük mit rendelni. Ami biztos volt, hogy elviszem, az Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya volt. Egyszerűen annyira régóta vártam már ezt a könyvet, hogy nem bírtam visszafogni magam pedig igazán visszafoghattam volna magam... mikor jön már ki a harmadik rész??? Ezt nem is olyan rég (tegnap) be is fejeztem, és csak ajánlani tudom. A másik könyv pedig Az Árnyvadász Akadémia Cassandra Clare -től és Sarah Rees Brennan -től. Eredetileg nem akartam ezt a sorozatot, mert Simon még mindig nem érdekel annyira, hogy a saját sorozatát elolvassam. De valamelyik kötetnél írják, hogy az, azt hiszem, a The Last Hours trilógiához kapcsolódik. Ezért szereztem be. 
Tottttálisan elfelejtkeztem arról, hogy részt veszek egy molyos ajándékozós eseményen, így amikor anyuék szólta, hogy "jah, amúgy kaptál egy ajándékkönyvet", én már azon gondolkoztam, hogy a postás hogyhogy rossz helyre dobta. Most adhatom fel én, mert tévesen jött ki. Csak amikor elolvastam a szöveget, akkor esett le, hogy mi is történt. A borítékban Laurie Halse Anderson: Jégviráglányok volt, aminek nagyon megörültem. Nagyon kíváncsi vagyok már rá, de vizsgaidőszakban tuti, nem fogok nekiállni. 
Az egyik munkanap után a Libriben odarohantam az egyik rég kiszúrt könyvhöz, rohantam a kasszához, és már meg is volt anyum ajándéka Susan Kay: Fantom képében. Meg mivel ez nekem is kívánságlistás már egy ideje, még az én ajándékom is. De legnagyobb részt anyué. Csak az én polcomra kerül. Anyu is meg én is nagyon szeretjük az Andrew Lloyd Webber féle The Phantom of the Opera-t. Jó vele nézni, mert ő a vicomt-ba szerelmes, én meg a fantomba. Nem tudok vele ezen összeveszni. 
Anyu mesélte pár hónapja, hogy nyílt a volt buszmegállóban egy használt ruha üzlet, ahol angol nyelvű könyvek is vannak. Csak a két ünnep között tudtunk elmenni, és amit korábban meg akart nekem venni, azt most meg is tudta. Ez pedig Karin Slaughter: Broken
És egy olyan kis könyvecske az utolsó, ami nem is könyv, így nem számoltam bele. Ez igazából egy kis fém dobozka, amiben az egyik kedvenc fajta teám van, a dinnyés. Nagyon eltalálták ezt a karácsonyi ajándékot nem, nemcsak a teával, de még a dobozzal is! Egyszerűen eszméletlenól gyönyörű! Az biztos, hogy azt soha nem fogom berakni egy szekrénybe sem. Nem szabad elrejteni azt a szépséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése