2015. december 2., szerda

Novemberi Book Haul | 2015

Sziasztok!

Két napja hagytuk el novembert, két nappal közelebb kerültünk a Karácsonyhoz, így elhoztam nektek a novemberi könyvbeszerzéseimet.




Az első könyvet a KMK boltjából hoztam el. Október végén megfogadtam, hogy hamarosan betelítem a törzsvásárlói kártyámat és elhozok egy ingyen könyvet. Ennek érdekében hoztam el Samantha Young: Dublin street könyvét. A visszafele úton beleolvastam és nem akartam se leszállni a metróról és buszról, se befejezni a könyvet, mert tudtam, hogy ezt még egy kicsit félre kell rakni. Amint befejeztem a Mennyei tűz városa-t és az Eleanor és Park-ot, rögtön neki esek. Aki még nem olvasta, kezdjen neki!

A Book24 valamilyen 30%-os kedvezmény keretein belül elhoztam egy friss könyvet, amit nagyon meg akartam szerezni (csodaszép a borítója!), a másik pedig egy régi vágyam volt. Ez a kettő pedig Victoria Aveyard: Vörös királynő és K. A. Tucker: Ten Tiny Breaths - Tíz apró lélegzet.

Vidéki lévén ritkán találkozok az otthoni barátaimmal, így ha kell, kimegyek reggel a bolhapiacra, hogy bevásároljak. Ja, lementem a bolhára, és beszereztem Steig Larsson: A tetovált lány, A lány aki a tűzzel játszik és A kártyavár összedől. És egy random könyv is került a kosárba, ez pedig Luca di Fulvio: Álmok bandája. Végig se olvastam a tartalmát, de jött velem.

A Libri küldött egy figyelmeztetést, hogy vannak könyvek a kívánságlistámon és hogy már nagyon rég vásároltam tőlük. Ezért anyumnak vettem egy ajándékkönyvet, magamnak pedig egy ezer éve vágyott könyvet vettem meg, Michelle Hodkin: The Unbecoming of Mara Dyer - Mara Dyer eszmélése személyében.

Ugyebár novemberben voltak a Joy-napok, amin három könyvet hoztam el: egy könyvet apának, és Kerstin Gier: Rubinvörös-et. A harmadik pedig a Sötét elmék volt Alexandra Bracken-től. Ugyanakkor hoztam el, mint a Rubinvörös-et, de az bolti kedvezmény volt (40%, jobban megérte).

Az utolsó novemberi könyv egy szintén régi kívánságlistás könyv volt, méghozzá Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet. Ez is ugyanazzal az akcióval került a kezeim közé, mint a Sötét elmék. Sőt, 29-én rendeltem három könyvet, amit elsején kaptam kézhez, úgyhogy ezeket már csak a decemberi book haul-ban mutatom be.



Ti milyen könyveket szereztetek be ebben a hónapban, és mit terveztek a fa alá berakni? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése