2015. december 31., csütörtök

Ez történt velem 2015-ben


Sziasztok!

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
Így az év végén szeretném veletek megosztani mindazt, ami ebben az évben lezajlott.





Könyvek
Ebben az évben 122 könyvet sikerült beszereznem, ebből csak 3 könyvtől szabadultam meg, és további 4 könyvet várok.
Idén 52 könyvet olvastam el, ebből 2 manga, 2 újraolvasás. Ami nem lett beleszámítva, az 5 könyv: 1 félbehagyott, 4 folyamatban lévő.
19 sorozatba kezdtem bele: Magnus Bane krónikák, A Szürke Ötven árnyalata trilógia, Outlander, Csitt, csitt, Luxen, Legenda, Pokoli szerkezetek, Beavatott, Angelfall, Véletlen, Lőpormágus-trilógia, Tündérkrónikák (újraolvasás), Éhezők Viadala, Holdárnyék, Anna és a francia csók, Crush (csak az első rész lett lefordítva). Engelsfors-trilógia, Időtlen szerelem trilógia, Tomas Noronha.
4 sorozatot fejeztem be: Éhezők Viadala, Luxen, A Végzet Ereklyéi, Pokoli szerkezetek.
12 önálló könyvet fejeztem be és plusz 1-et félbehagytam.
52 új sorozatot sikerült a polcomra felrakom (legalább egy résszel).


Blog
A 10 legtöbbet megtekintett bejegyzésem:

A leglátogatottabb hónap: 2015 december 425-tel.
Bejegyzések száma: 65
Összesen 2859-en látogattatok az oldalra.
Általában a moly.hu oldalról jöttetek.

Újévi eskü
2015: elolvasni minimum 50 könyvet. Teljesítve, 52 könyvvel.
2016: elolvasni minimum 60 könyvet+a blogra feltöltött kihívásom.


Köszönöm, hogy idén olvastátok a blogomat, nagyon örülök nektek. :) Próbálom az oldalt tovább fejleszteni, illetve saját magamon is próbálok javítani. Ennek érdekében szeretném a ti segítségeteket kérni. Min változtassak a blogomon? De legfőképpen, nekem miben kéne változtatnom, hogy látjátok?

SIKEREKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!

2 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet kívánok én is neked! :)
    Remélem, hogy teljesülni fog az esküd és még több könyvet is fogsz olvasni, mint 60 db. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Boldog Új Évet neked is! :)
      Én már akkor is pezsgőt nyitok, ha meglesz a 60. :D De jó lenne többet is, köszönöm! ^^

      Törlés