2015. november 2., hétfő

Októberi Book Haul | 2015

Sziasztok!

IDÉN TÖBB, MINT 100 KÖNYVET SZEREZTEM BE!
Oké, elnézést a kirohanásért, de legutóbb még 86 volt még csak. Ebben a hónapban potom 11 könyvet sikerült beszereznem, szinte csak Glamour-napos kuponnal.




Nosss, Mielőtt bementem volna iskolába 8-án, a Galmour-napok első napján, benéztem a Tesco-ba (mint ahogy előtte az elmúlt egy héten szinte minden nap... csak ellenőriztem a könyveket, na!) és az ottani akcióból két könyvet akartam elhozni, de a másik már nem volt benne a toplistában. De Paula Hawkins: A lány a vonaton könyve rajta volt. Én nem tudom, hogy történt, de beleesett a kosárba és kiszedni sem tudtam onnan. Fura.

Aznap suli után barátnőm kért egy órát a meló végett, én addig bementem az Alexandrába, ha már ott vagyok a környékén. A fura az volt, hogy az asztalról belecsúsztak a könyvek. Mind a négy. Csak el akartam menni mellettük, de ezek belecsusszantak. Csak a pénztárnál vettem észre. Ezek pedig Jodi Picoult: A nővérem húga; Tizenkilenc perc; Csodalány és Leigh Bardugo: Shadow and Bone - Árnyék és csont. Nem mellesleg a másik könyv, amit a Tesco-ból akartam elhozni az a Csodalány volt.

Másnap... IGEN! MEGVAN! Feljött Pestre otthoni barátnőm a barátjához és benézett hozzám is és elmentünk vásárolni. És akkor benéztük a Libribe (igen, mindhárom Glaour-kuponos könyvesboltban vásároltam, kiadótól nem vettem semmit, mert az rendelős volt). Onnan elhoztam Patrick Rothfuss: A szél neve-t és Maggie Stifvater: The Raven Boys-t. Igen, az angol nyelvűt.

Pár nappal később másik barátnőmmel voltunk az olvasás éjszakáján és rávettem, hogy nézzünk be a KMK boltjába és vegyünk zsákbamacskát ne engedjetek zsákbamacska közelébe.... Szerintem egy negyed órát szenvedhettünk bent, hogy ki melyiket válassza, aztán mindenki megfogott egyet, és ment a kasszához. Feltépve a papírját, az egyik legvágyottabb könyvet sikerült elhoznom: Kyung-Sook Shin: Vigyázzatok Anyára.

Az utolsó három az viszont tényleg csomag volt. Egyik barátnőm kitalálta, hogy vegyünk részt a PIF-en. Tényleg nem maradt sok pénzem abban a hónapban, de mondom legyen. Jelentkezett, aztán beálltam a láncban mögé, így ő adott nekem ajándékot. DE ERRŐL AKKOR SEM VOLT SZÓ! Nem tudom, melyiket volt nehezebb feldolgozni: a három könyvet vagy a kagylókat. Én és a barátnőm is bajaiak vagyunk, így felmerül a kérdés: egy olyan városban ahol semminek semmi köze a tengerhez, honnan sikerült ilyen gyönyörűséget szerválni? Persze, ez volt az utolsó dolog, ami az eszembe jutott. Az első az volt inkább, hogy: TAKARODJON MINDENKI A KÖZELÉBŐL SENKI NE NYÚLJON HOZZÁ EZAZENYÉÉÉÉÉÉÉÉM! Jah, szóval a szokásos a kagylók láttán. :D Amúgy a könyvek (igen, könyvek, mert három!! darab): Kevin Hearne: Hounded - Üldöztetve; Hexed - Megátkozva; Hammered - Elkalapálva.

Novemberre már nem tervezek ennyi könyvet beszerezni, dehát holnap fogok leadni egy rendelést három könyvre, aztán valószínűleg Joy-napos kuponnal is három könyvre és még a KMK boltjában is akarok venni EGY könyvet szóval... Ha úgy nézzük, akkor most csak nyolcat vettem. Ezt a számot kéne tartani. :D

Ti miket szereztetek be októberben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése