2015. október 1., csütörtök

Szeptemberi book haul | 2015

Sziasztok!

Már a szeptember is eltel, elkezdődött az október. Aki sulis, annak már egy ideje elkezdődött vagy az általános, vagy a gimnázium vagy valamilyen szakiskola, vagy pedig a főiskola/egyetem. Ezzel én is így vagyok. Vissza is jöttem Pestre, és újra tudok boltokban garázdálkodni. Ennek bizonyítéka eme bejegyzés is.




Őszintén szólva, meg nem tudom mondani, hogy szeptember 8-án mi szél vitt engemet a Libribe. De elvitt és távoztam onnan négy könyvvel. Elhoztam a Magnus Bane krónikák harmadik és negyedik részét, vagyis a Vámpírok, pogácsák és Edmund Herondale és az Éjféli örökös. Aztán megakadt a szemem azon akción, hogy Agave akció. Az Agave könyveit nagyon nagyon szeressem. Így nagyon nagyon elhozstam Pierce Brownaki nem Brosnan: Vörös lázadását és a legfontosabb könyvet: Suzanne Collins: A kiválasztott. Szerintem, most nem fogok elkezdeni nyafogni.

Beugrottam egykori kolimban dolgozó portásunkhoz, és meséltem neki a 999 forintos Darren Shen könyvekről. Rám is parancsolt, hogy vegyem meg neki. Mondom, oké. Ő kapott egy Árnyak asszonyát, én pedig egy A hűségest Veronica Roth-tól.

Még augusztus elején megtaláltam molyon a Futótüzet Suzanne Collins-tól, ami sok marhaságnak köszönhetően (a cserekönyv nem annál volt, akinél gondoltam, aztán kiderült, hogy Angliában van, kórházba kerültem, az orvosok nem engedték meg, hogy elhagyjam az ágyam), a csere kitolódott egészen SZEPTEMBER 12-IG!! Ezúton is köszönöm a türelmedet!

17-én találkoztam egy barátnőmmel, akit elkísértem átvenni megrendelt könyvét, és én megtaláltam egy régáhított könyvet. Gyerekek, hibátlan állapotú, véleményem szerint TELJES ÚJ Adrian Barnes: Álmatlanok példány. A Prodigy és A hazudósok után ennek fogok nekiállni. Ez már biztos.

Aztán beugrottunk a Westendben lévő Libribe. Asszem oda.Igen, oda. Megtaláltam azt a könyvet, amiért mentem. Ez pedig AZ ELSŐ ANGOL NYELVŰ KÖNYVEM, AMIT SZABAD AKARATOMBÓL VETTEM! Mármint, hogy volt lehetőségem választani, hogy magyar vagy angol nyelven akarom-e, mint például a Ken Follett könyvem. Ez pedig nem más, mint Rachel Joyce: Perfect.

Ebből a 999 forintos akcióból én is akartam örömet szerezni magamnak, de sajnos nem igazán voltak olyanok, amiket akartam. Egyet leszámítva. A Libri szerint 5 példány szám alatt volt, és az Árkádban csak három darab volt. El is hoztam az egyiket rögvest. Ja, ez amúgy Alex Miller: Lovesong.

Kaptam egy e-mailt szintén a Libritől basszus, most jövök rá, hogy ez mekkora reklám már nekik xD, miszerint van 20% kedvezményem, mivel elég sokat vásárolgatok ottana. Hétfőn megrendeltem, találkoztam barátommal, kaptam e-mailt, hogy mehetek átvenni, és fél 9 körül szépen oda is értem, hogy átvegyen vidámságom okait. Ezek pedig a Magnus Bane következő két kötete, amivel így már teljes a Magnus. Vagys A Dumort Hotel tündöklése és Raphael Santiago megmentése. Ezen felül valamikor beleolvastam Marie-Aude Murail:Oh, Boy!-ba és olyan spoilert olvastam benne, ami meghozta hozzá a kedvem. Úgyhogy ez is meg lett rendelve. Illetve egy újabb angol nyelvű könyvvel lettem gazdagabb, méghozzá egy John Green könnyvel, ami a Looking for Alaska. Majd akarok a Bookdepo-ról rendelni, és ezt a könyvet megint meg fogom rendelni, egy másik fajta borítóval. Azzal a füstössel. Eszméletlen jól néz ki.

Ennyi volt minden, amit szeptemberben sikerült beszereznem. Egy eléggé szerencsétlen számmal zárom a hónapot, a 13-mal. Kíváncsi lennék, hogy ti mit szereztetek be ebben a hónapban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése