2015. október 31., szombat

Halloween Book Tag




Sziasztok!

Nagyban zajlik már a Halloween, és én sem akarok kimaradni a mókából. Egyik kedvenc vloggeremnél megláttam ezt a tag-et és tudtam, ezt nekem is muszáj lesz kitöltenem. Így jutottunk el ide.





Kedvenc horror könyv
Sajnos nem tudtam olyan sok horror könyvet olvasni, mint szerettem volna (vagy számomra nem minősül horrornak), de a kedvenc az Stephen King: A ragyogás. Ne tudjátok meg, meddig féltem ettől a könyvtől elmenni fürdeni.

A legijesztőbb jelenet egy könyvben, amit valaha olvastál
Lehet, hogy annyira nem ijesztő igazából, de Neil Gaiman: Óceán az út végében az apa karaktere a végére tényleg félelmetes lett számomra.

Beöltöztél-e már vagy öltöznél-e be Halloween alkalmából valamelyik könyves karakternek?
Soha nem öltöztem még be Halloween-kor. Nem vagyok az a nagy zseni jelmezek terén, így farsangkor is általában magamnak öltöztem be. Testhez álló karakter volt. :D

Mit gondolsz minek öltözne be a kedvenc karaktered Halloween-kor?
Nagyjából semminek. Magának. Vagy azért, mert azt az énjét már elhagyta és nem igazán lenne kedve hozzá, vagy alapból nem tartozik a személyiségéhez.

Melyik a kedvenc horror típusod?
Pszichológiai. Nincs annál félelmetesebb, mikor az elméddel játszanak. A szörnyes horrorokkal nincs bajom, vígan megnézem őket, de egy Végső állomás vagy Paranormal Activity részt se akarjatok velem megnézetni, mert ha én nem alszok, akkor senki nem alszik. Egy hétig minimum.

Ha a könyvek olyan olcsóak lennének, mint a cukorkák, akkor melyik kötetet adnád oda Trick or Treat-ereknek?
Ez nagyon korfüggő. Nyilván nem fogok a kis 10 éveseknek Stephen King-et adni. De az idősebb korosztálynak simán adnám bármelyik könyvét, vagy a Dracula-t vagy a Frankeinstein-t.

Van Halloween-i olvasmányi listád?
Nincs. Jelen pillanatban négy könyv vár elolvasásra, és a Kör-t még nem is számoltam bele. Pedig azt is be kéne fejeznem már.

Ajánlj néhány Halloween-i olvasmányt
Szerintem a Halloween könyves nevén Stephen King napja. Szóval bármelyik Stephen King könyv.

Egy jelöltem lenne eme tag kitöltésére. Csücsi, vállalod? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése