2015. szeptember 24., csütörtök

Unpopular Opinion Book Tag

Sziasztok!

Ezúttal - meglepő módon - ismét egy book tag-gel jövök. Már egy ideje megtaláltam ezt a tag-et, de mindig halogattam. És most látom idejét annak, hogy kitöltsem. Úgyhogy lássuk is, az Unpopular Opinion Book Tag!




1. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit nem szerettél
Amelyikre határozottan emlékszem, az a Gyönyörű sorscsapás. Anno egy darab problémát tudtam felsorolni, nem igazán gondoltam bele. Mióta olvasok különböző blogokat, és nézek vlogokat, rájöttem, hogy azok a problémák megegyeznek az enyémekkel, csak tényleg, nem gondoltam bele. Néhány probléma: dejó! együtt vagyok! kapd be Travis, szakítok veled. de jó! együtt vagyunk! kapd be Travis, szakítok veled (mindez fejezetenként), Travis erőszakossága, Galamb (mi is volt az eredeti neve?) "sanyarúsága" és hogy mindenkinek őt kell sajnálnia, meg a többi karakter is...

2. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit mindenki utál, de te szeretsz
Hirtelen csak egy jut eszembe, ez pedig a Crossfire-trilógia, ami már nem is trilógia? Bevallom, még csak az első kettőt olvastam, és azok tetszettek. Nem remekművek, de tetszik.

3. Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal jött össze, akivel te akartad
Kezdjük ott, hogy nem szeretem a szerelmi háromszögeket. Nagyon elcsépelt, könnyen kiszámítható, és semmi izgalmat nem tartalmaz. És NAGYON KISZÁMÍTHATÓ! Most komolyan. Például a Twilight-ban. Számított arra akárki, hogy Bella Jacob oldalán köt ki? Igen? Olvassátok el újra, és rájöttök a jelekre.

4. Egy népszerű könyv műfaj, amit nem igazán szeretsz
Ez így most vicces lesz, de ez a romantikus műfaj. Igen, én is olvasok romantikus könyveket. De azon könyvek esetében az akció többségben van a romantikával szemben. Nem bírom, amikor esőkabátot kell húznom, a könyv alá pedig vödröt kell rakni. Ezen könyvek karakterei általában sekélyesek, üresek és ostobák is sokszor. A való életben nagy csalódásokat tud okozni a romantikus regény.

5. Egy népszerű/közkedvelt karakter, akit te nem szeretsz
TESSA GRAY! A szerelmi háromszögek legrosszabb főszereplője. Ez az a karakter, akit nem tartok semmire. Inkább hagyjuk is.

6. Egy népszerű szerző, akit nem igzaán kedvelsz
Olyan író, akit nem kedvelnék... nem, nincs olyan. Jamie McGuire és Stephenie (?) Meyer könyveitől félek. Amiket olvastam tőlük, nem tetszettek, így félve, vagy inkább sehogy sem kezdek bele a történeteikbe. Illetve tök érdektelen vagyok bizonyos szerzől irányába. Ilyen például John Green. Sajnálom, de engem egyáltalán nem érdekelnek a könyvei .Lehet, hogy nagyon jó vlogger, de a könyvei tényleg nem érdekel. Mondjuk a Looking for Alaska-t el szeretném olvasni, mert annak a szerkezete nagyon tetszik.

7. Egy népszerű toposz, amit meguntál (pl. "elveszett hercegnő", szerelmi háromszög...)
Szerelmi háromszög. A főszereplő hölgyeménynek megmondják, mit ne csináljon, és végül mit tesz? Naná, hogy azt! Még nagyobb galibát okozva ezzel, holott egyszerűbben is meg lehet volna oldani a problémát. Eleinte semmit nem tud, aztán kész lexikon. Ja, leginkább a lányokkal vannak problémáim.

8. Egy népszerű sorozat, ami nem áll szándékodban elolvasni
Határozottan a Vámpírakadémia. Mindenki agyba-főbe dicséri, barátnőm is rá akart venni, de egyszerűen olyan szinten hidegen hagy az egész, hogy még ő sem tudott rádumálni. Holott általában sikerül neki...

9. Sokszor mondák, "a könyv mindig jobb a filmnél", de melyik film vagy TV sorozat adaptációt szereted jobban, mint a könyvet?
Na, itt most bajban vagyok. Bevallom, nem igazán nézek filmeket, könyvekből készültet csak akkor, ha az kedvenc. Mondjuk, nem tudom ez mennyire ér. Ugyebár én híresen utálom a Rómeó és Júliát. CSITT! Utálom és kész. De a francia és a magyar színházi előadását nagyon szeretem. Egészen Mercutio haláláig. Utána megint nem érdekel az egész. Lehet, hogy ennek köze van ahhoz, hogy vannak benne dalok? Jjjahhhh... Amúgy vagy nem szeretem az adaptációt (pl. Csontváros), vagy nem olvastam a könyvet (pl. a James Bond könyvek), vagy pedig teljes mértékben odáig vagyok érte, mint a könyvért is (pl, Éhező viadala, Outlaner). Oké, talán az Outlander-t TV-ben jobban szeretem. Elég ostoba okból. Láttátok ti már Jamie Fraser-t az adaptált termékben? Ugyehogyugye? Nagyon nem így képzeltem, és ez az első eset, hogy örülök neki. Sam Heughan az... az... Nem az esetem a vörös hajú férfiak, de muszáj volt újra gondolnom a dolgokat. Ha még nem láttátok, a nevére kattintva elérhetitek az instagramját.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése