2015. szeptember 13., vasárnap

Nintendo Book Tag

Sziasztok!

Most egy book tag-gel jövök, méghozzá a Nintendo Book Tag-gel. Erre a tag-re barátnőm hívott ki, aki a Nyrath blog tulajdonosa. Az ő válaszait a nevére kattintva érhetitek el.
Őszintén megvallva, nem igazán ismerem a Nintendo-t. Én inkább PlayStation párti vagyok. Mióta megszülettem, csak PS-ünk voltak. De ez nem fog megakadályozni engem abban, hogy kitöltsem ezt a tag-et. :D




1. NES (Nintendo Entartainment System) - egy klasszikus, amit el szeretnél olvasni
Van néhány, amit el szeretnék olvasni, többek között Jane Austen: Büszkeség és balítélet is ilyen. Már egy ideje megvan a könyv, csak még nem kezdtem neki.

2. SNES (Super Nintendo) - egy folytatás, amit jobban szerettél, mint az előző kötetet
Amit jobban szerettem, mint az előző kötetet... ez általában az Anita Blake kötetekre jellemző... És még Cassandra Clare: A Végzet Ereklyéi sorozatánál is érvényes ez. Ugyanis a Bukott angyalok városával alig tudtam haladni, hála annak, hogy Simon nagyobb szerepet kapott be, mint az addigi kötetekben, és ő nem igazán tartozik a kedvenceim közé. Aztán elolvastam az Elveszett lelkek városát, ami fényévekkel jobban tetszett. Reményeim szerint, a Mennyei tűz városa pedig még ennél is jobb lesz.

3. Nintendo 64 - egy könyv, ami megváltoztatta a világnézeted
Hmmm, igazából maximum csak egy ilyen könyvet tudok mondani. Az pedig Antoine de Saint-Exupéry: A kis hercege. Ha gyerekként nem olvasom el, nem tudom, mennyiben lennék más.

4. Gamecube - egy népszerű könyv, ami neked annyira nem tetszett
Annyira, vagy totálisan az ellentétes érzelmek vannak bennem a rajongókkal szemben? Mert ha csak az előbbi, akkor ide sorolnám Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapást. Ha az utóbbi, akkor Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek trilógia. Nem akarom újfent kifejteni róla a véleményem, mert a végén még lincselés fog történni, azt pedig nem akarunk, ugyebár. :D

5. Wii - egy új kedvenc könyv
A legújabb az Veronica Roth: A lázadó. Viszont az év legnagyobb kedvence változatlan maradt: Brian McClellan: Vérrel írt ígéretek. LEGYENMÁROKTÓBER!!!

6. Nintendo Power - egy sorozat amit el akarsz kezdeni
Van jó néhány. Első helyen a George R. R. Martin: Tűz és Jég dala. Ezt követi James Dashner: Az útvesztő trilógia, majd J. R. Ward: Fekete Tőr Testvériség

7. Super Mario - egy szereplő, akit a legszívesebben összenyomnál, mint Mario a gombákat
Hö. Hö-hö-hö. Tessa Gray. Hogy miért? Olvassátok el az előző bejegyzést és rájöttök.

8. Zelda - egy fantasy, amire modern klasszikusként gondolsz
Azok közül, amiket olvastam, Lara Parker: Éjsötét árnyék - Angelique hagyatékát mondanám ide. Nagyon tetszett benne, hogy az, akinek a gonosznak kellene lennie, valójában nem is gonosz. Itt a karakterek nem feketék-fehérek. 
Azok közül, amiket nem olvastam, a Trónok harcát mindenféleképpen mondanám. De van még két-három könyv/sorozat, amit szívesen mondanék, viszont addig nem akarom őket felhozni, amíg el nem olvastam őket. Amit remélek, hogy hamar megtörténhet.

9. Samus-Aran - a kedvenc sci-fid
Nem igazán olvasok sci-fit, úgyhogy kértem egy kis néző-segítséget. E szerint Suzanne Collins: Az Éhezők Viadala az.

10. Pokemon - kiadások, amiket össze akarsz gyűjteni
Pont a napokban panaszkodtam barátnőmnek, hogy van egy trilógia, amiből szinte mindent szeretnék, ami megjelent belőle és elérhető áron van. Ez pedig - mily meglepő - Suzanne Collins: Az Éhezők viadala.

11. Donkey Kong - egy könyv eredeti szereplőkkel
Amikor neki kezdtem, akkor biztosan Laurell K. Hamilton: Anita Blake, a vámpírvadász sorozat karakterei.

12. Nintendo Fandom - kedvenc Nintendo játékok
Az egyetlen olyan játék, amit mindenki ismer. Mario. Örök kedvenc.

13. Kik töltsék ki a tag-et?
Mindenki, aki olvassa ezt a tag-et. :)

Megpróbálok hamar jelentkezni, de nem tudom, hogy tudok majd posztolni. Remélem tudom tartani majd a3-4 napos frissítéseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése