2015. szeptember 5., szombat

Fagyi Book Tag



Sziasztok!

Lassan vége a nyárnak, beköszönt az ősz, így én éppen időben töltöm ki ezt a kis nyami tag-et. Mert hát valljuk be. Mind imádjuk a fagyit. Így van, nem? Oké, én jobban szeretem a jégkását, de ha hozzám vágnának egy kis fagyit, nem haragudnék meg érte.






Mogyorókrém 

egy hosszú könyvsorozat, amit tényleg el akarsz olvasni, de mindig csak halogatod

Általában a trilógiákat sikerül kifognom, de az Anita Blake sorozatot jó lenne folytatni. Azt tudom is, hogy végigolvasom. Viszont. J. R. Ward Fekete Tőr Testvériség sorozatát is jó lenne elolvasni. Az első rész meg is van, úgyhogy már csak el kell kezdenem. 


Csokoládé 

egy könyv, amit bármikor újra tudsz olvasni

Először is: fúj. 
Másodszor: hát van egy pár. Két új kedvenc trilógiámat, Az Éhezők Viadalát és A beavatottat is bármikor kézbe veszem és újraolvasom, de ilyen Brian McClellan: Vérrel írt ígéretek-je is. És ha kijön a trilógia többi része, akkor azok is. Ja, és A Széthullott Birodalom is. Meg a Tündérkrónikák. Meg A kis herceg. Meg...


Pisztácia 

egy könyv zöld borítóval

Veronia Roth: A lázadó. Nagyon imádtam ezt a könyvet. Az különösen tetszett, ahogy megoldották Tris és a fegyverek kapcsolatát. Én teljesen megértettem, hogy Tris miért volt ilyen, engem nagyon nem idegesített. 


Eper 

egy könyv egy nagyon édes románccal

Cip-cirip. Jesszus Maris... Végülis, miért ne. 
Alice Clayton: Faldöngető-nek a két főszereplője nagyon aranyosak együtt. Bohóckodnak, püfölik egymást, de még is megértik a másikat. Ott tényleg az érzelmek dominálnak. Valamikor újra kéne olvasni. Harmadjára is. 


Citrom 

egy könyv keserű befejezéssel

Két ilyen könyvem van csak. Az egyik Brian McClellan: Vérrel írt ígéretek összes szála elég keserű. Kivéve a mosólányét. AZ ÖVÉ BEZZEG BOLDOG!! De Tamás, Tániel, Adamat és a többiek sorsa... ide a következő résszel, hadd vigasztalódjon a pici szívem!
A másik pedig Laini Taylor: Füst és csont leánya. Szegény Karou. Épphogy csak megtalálja a boldogságot, még annál is többet veszít el.


Menta 

egy gyerekkönyv, amit nagyon szeretsz

Korábban említettem A kis herceget. Na az az egyik. A másik nagyon nagy kedvencem Maria Gripe: Agnes Cecelia. Uram. Isten. Talán ez az egyik olyan könyv, aminek köszönhetően szeretek olvasni. Ami segített abban, hogy az legyek, aki vagyok most is. Hiába van ráírva, hogy 9-12 éves korosztályig, 17 éves fejjel is imádtam. Aki még nem olvasta el, kezdjen bele. Nem kell tőle nagy akciókat várni, nem arról szól ez. De a történet az... huh.


Vanília

a kedvenc klasszikusod

Nagyon kevés klasszikussal rendelkezek, a legtöbb pedig általános iskolás. Még az Egri csillagok előttről. Volt egy év, amikor mindenki ajánlhatott kötelezőt a következő évre, és az osztály megszavazott közülük ötöt. Köztük volt az Elátkozott Ella. Imádtam azt a történetet. 


Tejszínhab

az egyik leghosszabb könyv, amit olvastál

Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen. Majdnem ezer oldalas, és minden egyes oldala remek. Azt várná az ember, hogy egy idő után ellaposodna a történet, de ez nem. Ugyanolyan izgalmas volt mindenhol, habár sok kérdésre sajnos nem kaptam meg a válaszom, de ez annak tudható be, hogy E/1-es írású. 


Ez volt a nyami booktag, hivatalosabb nevén a Fagyi Book Tag. Ha tetszett, töltsétek ki ti is nyugodtan. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése