2015. szeptember 2., szerda

Augusztusi book haul | 2015

Sziasztok!

Tudom, sokáig nem voltam. Nagyon sok minden közbejött: munka, internet nélküliség, betegség... elég is volt ez egy hétre. Mindezek ellenére, nem voltam rest ebben a hónapban, ahogy az előzőben voltam sajnos. Ezúttal egy kerek számmal rendelkezek, ez nem más, mint a 10. Ebben a hónapban 10 könyvet vettem. Lássuk hát őket!




Augusztus 3-án vissza kellett vinnem a könyvtárba a könyvet, és arra az egy napra beszerveztem szinte mindent, amit lehet. Könyv eladás, könyv csere, könyv vásárlás. Ilyen volt például a Nevermore - Soha már is, Kelly Creagh-től. Ezt kaptam a Jamie McGuire könyv helyett, az Örző helyett... ugye, jól mondom, Andi? Nem emlékszem pontosan.  :'D

Amit vásároltam a Veronica Roth: A lázadó-ja. OH. MY. GOSH. Imádtam azt a könyvet. El se tudjátok képzelni, mennyire örültem ennek a könyvnek. A beavatott az egyik kedvenc trilógiám. Ennek még a filmjét is szerettem, bár azzal nem voltam megbékülve, hogy Tris-ből egy marha nagy szerencsétlent csináltak, holott nagyon jó képességű karakter. A második film viszont... borította a bilit. Utoljára a Csontvárosnál buktam ki ennyire...

Oh, és a rukkolás könyv!
Már ezer éve el akartam olvasni az egyik könyvet, ami nem más, mint Virna DePaul: A rossz testvérrel ágyba bújni. Nagyon meg akartam szerezni, de láttátok már az árát? 4000, azaz NÉGYEZER forint egy ilyen vékonyka is izéért! Felháborító. Most viszont rukkolán megszereztem végre.

Elmondhatom, hogy a nyár kedvenc akciója az a hatalmas akció volt, ahol akár 80%-kal olcsóbban szerezhettük be kedvenceinket. Az augusztus 3-ai héten Hatvanban voltam barátaimnál, akik az előtt kb. két héttel korábban költöztek be. És amikor mentem hozzájuk a vonatpályaudvarról, megláttam az Alexandrát. Aznap ki is néztem jónéhány könyvet. Azok közül sajnos csak 3 volt a boltban. Ezek pedig:
Chanda Hahn: Bűbájtalan
Claudia Gabel - Cheryl Klam: Káprázat
Josh Malerman: Madarak a dobozban
Oké, a Madarak a dobozban valójában nem volt leárazva. de ha már ott vagyok pénzzel, akkor miért ne? alapon inkább elhoztam. Meg mert szétrúgtam volna a saját sejhajom, ha megint ott hagyom.

A következő könyv szintén egy csere volt. Az éjféli bált cseréltem el Baján a North of Beautiful - Iránytű önmagamhoz-ra, Justina Chen Headley-től. Vicces volt, mert barátnőmmel terveztünk lemenni a Dunára fürdeni, és hát úgyis útba esett a találkahely, akkor jön ő is velem. Jah. Egy órával korábban értünk oda, mert rosszul emlékeztem az időpontra. Nem baj, addig söröztünk legalább.

Múlt héten hétfőn volt egy állásinterjúm, amit a jófogáson találtam. És még sosem dolgoztam így, pláne nem úgy, hogy a jófogáson találtam. Annyira bepánikoltam, hogy már mindent hallucináltam. Emberrablás, szervkereskedelem... Hogy ezt legyőzzem, bementem az Allee-ban a Libribe, hogy szétnézzek. Arról én egy kicsit sem tehetek, hogy Marie Lu: Prodigy - Született tehetség és Rick Riordan: A villámtolvaj velem jöttek. Nem akarták elengedni a kezem. 

És a hónap utolsó könyve: Szintén a múlt héten történt, hogy hatvani ismerősöktől megváltoztattam az ideiglenes tartózkodásomat unokatesómhoz Pestre, csak hát ő meg este 7 fele ért csak fel a lakásába, és csak egy kulcsa van. Hát akkor addig ugorjunk be a WestEndbe. Nem tudom, emlékeztek-e még, hogy melyik volt az az antikvárium, amelyiket álladnóan szidtam, hogy nem tudok üres kézzel kijönni? Hát igen, bementem nosztalgiázni az Eiffel Antikváriumba és ott találtam Kristin Cashore trilógiájának második részét, a Fire - Zsarátnok-ot. 

Ezeket zsákmányoltam az előző hónapban. Érdekel, hogy ti miket szereztek. Írjátok meg kommentben, hogy ti miket szereztetek, és ha van valami tervetek erre a hónapra, akkor azt is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése