2015. szeptember 18., péntek

Agymanók Book Tag

Sziasztok!

Ugyebár a nyáron jelent meg a mozikban a (véleményem szerint) nagy sikerű Agymanók, amiből készült egy book tag is. Engem barátnőm, NFLGirl, a Nyrath blog tulajdonosa jelölt meg, és megünnepelvén, hogy most haza tudtam jönni, ki is töltöm gyorsan. :D




1. Derű - harsány hahota vagy kecses kuncogás 

egy vicces, vidám, derűs könyv, amin sokat somolyagtál

Amit soha nem értettem az a somolygás... mégis mi az? Mindegy...
Általában az összes kedvenc könyvemnél vigyorgok, mint a tejbetök. Mos nagyon sokat mosolyogtam a Futótűzen Suzanne Collins-tól. Wááá, gyerekek. Imádom azt a könyvet. Kezdek egyre jobban beleszeretni ebbe a trilógiába. És a történet mellett semmi köze nincs ehhez sem Gale-nek, sem Finnick-nek. Áh, eggggyáltalán nincs. :D


2. Undor - torz arcfintorok, homlokráncolás és  elfordított tekintet 

egy könyv, amitől undorodtál, amiben szörnyű tettek, ocsmány lények, antipatikus karakterek voltak

POKOLI SZERKEZETEK TRILÓGIA! Oké, ennyire nem rossz az a trilógia, de. DE! Csupán egy-két olyan karakter van, akit teljes mértékben lehet kedvelni. Például imádtam Willt. De egyszerűen értetlenül állok azelőtt a tény előtt, hogy mérhetetlenül szerelmes Tessa-ba. És nem értem, miért. És ezért nem tudom annyira kedvelni, mint mondjuk Magnus-t, vagy Gabriel-t. De akivel a legtöbb problémám van, az Tessa. Borzalmas egy nőszemély...


3. Bánat - lefelé gördülő száj, krokodilkönnyek, bánatos nosztalgia 

egy szomorú könyv, ami akár könnyeket is csalt a szemedbe

Hirtelen egy olyan könyv jut eszembe, amiben azért ugortam át oldalakat, mert nem akartam sírni, annyira kíméletlen. Ez pedig Marissa Meyer: Cinder volt. És vajon mely részek voltak ezek? Szerintem a mostoha anyucis részek. 

4. Harag - dühkitörés, csapkodás, felbőszült mégismivoltez?-ek kiáltozása 

egy könyv, amit a sarokba hajigáltál, még ha csak képletesen is, ami felmérgelt és haragszol rá

Most mondanám megint a Pokoli szerkezetek trilógiát, és igaz, hogy ez is csalódás volt, mert alapból jobb lenne, mint a Végzet Ereklyéi, csak a korábban is emlegetett problémák ezt megakadályozzák. Inkább egy másikat mondanék, ami a Luxen sorozat negyedik része, J. L. Armentrout: Origin - Eredet. A Luxen sorozat az egyik kedvencem és nincs olyan része, amit ne szeretnék. Az Origin majdhogynem az egyik kedvencem... lenne, ha nem lenne a vége. 
Viszont volt egy könyv, amit tényleg dobáltam. De nem emlékszem, hogy ez a Szürke ötven árnyalata volt-e, vagy a Mentsük meg Júliát! Egyiket sem szeretem...


5. Majré - c-c-c-c cidri, lapulás, kislámpával alvás 

egy könyv, ami olyan félelmetes volt, olyan ijesztő, hogy akár még rémálmaid is voltak tőle

Stephen King: A ragyogás. Ennél ijesztőbb könyvet nem olvastam. Még fürdeni is féltem elmenni. :D A Hívj be! más okból volt ijesztő: az én példányomnak tényleg rothadó hús szaga volt. Mintha 4DX-ben olvastam volna. 
Viszont egy olyan könyv van, amitől volt egy rémálmom. Ez pedig nem más, mint Susan Ee: World after - Túlélők világa. Az egyik legnagyobb félelmem a kannibalizmus. Nincs semmi, ami elvenné az étvágyamat, ezt az egyet leszámítva. Álmomban pedig egyik barátnőmmel (aki rémesen hasonlított Penryn-re) és a húgával (őróla viszont névszerint tudtam, hogy Paige) voltunk a lakásukban, ahol épp nem voltak a szülők valamiért. A kislány már az elején fura volt nekem, de nem jutott eszembe, hogy miért. Aztán egy ilyen látomás szerűségem volt, amiből rájöttem, hogy mi is ő valójában, onnantól kezdve pedig azt vártam, hogy mikor fog ránk támadni. Kezdett egyre veszélyesebb lenni, aztán mielőtt nekünk eshetett volna, hálistennek felébredtem. 


Ez volt az Agymanók book tag. Nem olyan régen levitték az árát, és el akartam rá menni. Aztán eszembe jutott, hogy akivel menni akartam volna, szintén nem szereti a gyerekeket. A mozi meg tele lett volna velük. Meg elég furcsán is vette volna ki magát. :D
Ha tetszett ez a tag, nyugodtan töltsétek ki. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése