2015. augusztus 9., vasárnap

Summertime Madness Book Tag

Sziasztok!

A héten ugyebár két barátomnál voltam, és sajnos nem volt használható netük, hogy valamilyen bejegyzést is hozhassak. :( Ezért, kitaláltam azt, hogy ma hozok egy book tag-et, holnap egy könyvet, majd utána egy másik book tag-et. Ha addigra sikerül lefordítanom.
Most viszont inkább őrüljünk bele a nyárba amíg még lehet a Summertime Madness Book Tag-gel!



Egy kis érdekesség a book tag-ről: anno, amikor elkezdtem ezt az egész blogolást újra... és csak egy éve... igen, Noémi, folytasd, ezt a book tag-et már kinéztem magamnak és meg akartam csinálni. Két okból nem tettem meg: 1.mert már szeptember volt és 2. úgy éreztem, hogy nem olvastam annyi könyvet, hogy ilyen kérdésekre merjek válaszolni miért, most olvastál annyit?

1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet

Öhm, ugye nem kitétel, hogy a választott könyv nem lehet gyerekkönyv? :D Annak ellenére sem, hogy 21 éves vagyok? :D

2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomás lenne a nyári vakációdnak?
Dublin miért nem lehet? 
Szerintem Alicante lenne. Nincs semmifajta technológia, úgyhogy ha kiülsz az udvarra, nem fogod hallani a mobilokat, autókat, vonatokat. Ilyen környezetben a legjobb olvasni. Mondja mindezt az a személy, akinek a telefonja a kezéhez van nőve, hogy ha írnak ki, azonnal válaszolhasson.

3. Éppen a nyári vakációdra mész és a repülőgépen ülsz. Egy olyan könyvet akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt választanád?
Veronica Roth: A lázadó ÉS Suzanne Collins: Futótűz. Csak legyen meg az utóbbi. Ja, hogy csak egyet?
Rachel Vincent: Stary - Kóborok. Nagyon hosszú ideje húzom már a könyvet, egy repülőúton meg nem menekülhetek máshoz. Nagyon kíváncsi vagyok rá, csak mindig találok más könyvet. Plusz hátránya, hogy az 50-es kihívásban sem szerepel, így amíg azzal nem végzek, tuti nem kerül a kezeim közé. :(

4. Nyári szomorúság gyötör - melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?
Vagy a Tündérkrónikák lennének, vagy a Vérrel írt ígéretek. Rossz a kedvet? Olvasd el Jericho Barrons, valamint Tamás tábornagy kalandjait! Egy kérdés: az mennyire beteg, ha beleszerettem egy 60 körüli lőpormágusba? Oké, nem szóltam...

5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik kitalált karakter lenne a tengerparti bébid?
Nyehehehe. Jamie Fraser. Láttátok ti már meztelenül? Abba a testbe nem lehet beleunni... Ja, és az emberbe se. :D A legjobb elterelés, ha megmutatod valakinek az egyik képét. A beszélgető partnered azt se tudja, hogy miről volt szó eddig.

6. A fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb barátod?
Ha egy fagyos haver, akkor az nem lehet más, mint MacKayla Lane! Ő aztán fagyaszt. Oké, ez csak poén volt. Amúgy Ka-poel lenne. Nem beszél sokat, de őszinte. Igazából nem lehet róla semmit sem tudni, de érezhetó az, hogy lehet vele ökörködni, amikor hülyének kell lenni, hülye lenne, amikor komolynak, akkor meg komoly. Imádom az ő részeit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése