2015. július 4., szombat

Vakáció Book Tag



Sziasztok!

Már bőven benne vagyunk a nyárban, így a Kis Könyves Bloggerekkel úgy döntöttünk, hogy alkalomhoz illően készítjük el a Vakáció Book Tag-et.




1. Másmilyen témájú könyveket olvasol nyáron, mint a többi évszakban?
Nope. Az olvasott könyveim témájára nincs hatással az évszak. Annyi az egyedüli különbség, hogy most majd szeretnék egy Stephen King könyvet is olvasni. Őszre ki kéne pihenni.

2. Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?
Szerintem Angelique lenne az Éjsötét árnyékból. Én nagyon szeretem a vízparti nyaralásokat, viszont nem szeretek napozni. Angelique is nagyon szeret úszni, úgyhogy őt hívnám.

3. Egy nyári hangulatú könyvborító


Öhm, ez? Ez jó?

4. Egy könyv, aminek a címében szerepel a 'vakáció' szó
Jules Verne: Kétévi vakáció

5. Képzeld el, hogy a tengerparton ülsz és csodás az idő. Mit olvasol éppen?
Nehéz kérdés. Tavaly például Nora Roberts könyveket ölvastam ekkor meg A rémálmok lányát. Szerintem valami nagyon vártat olvasnék. Vér és Csillagfény napjait, vagy Esküt vagy A vér énekét. De az sem kizárt, hogy a Trónok harca lenne.

6. Egy kék színű borító - ég vagy tenger?
Affene... a Csillagpor egyik sem. Lássuk csak, mit tudok még kihúzni a kalapból...

Nothing else.

7. Egy sárga színű borító - homok vagy Nap?


Öhm, ez a Nap akar lenni.

8. Kivel mennél el egy hawaii pörgős buliba?
Senkivel. Nem igazán vagyok az a bulizós fajta. De oké, legyen valaki. Jericho Barrons. Az már tuti, hogy ő sem rajong az ilyenekért.

9. Egy dal, amiről a vakáció jut eszedbe
EZ ITT A REKLÁM HELYE!

Szerintem örüljetek, hogy csak ezt mutatom meg. Annyit tudnék még mutatni, ami japán...

10. Hány könyvet tervezel elolvasni a nyáron?
Ez egy nehéz kérdés, mivel mostanság olvasási válságban szenvedek. Nincs kedvem semmihez. Jelenleg négy könyv van folyamatban, de egyikkel sem haladok. Szerintem jó, ha tíz, netalántán tizenöt összejön.

10+1. Három kihívottad?
Konkrét személyem nincsen rá, akinek kedve szottyan, töltse ki nyugodtan. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése