2015. június 23., kedd

Marry, Kiss, Cliff

Sziasztok!

Hosszú ideje szemeztem egy kihívás (?) szeretetcsomaggal. A gond csak az volt, hogy én ezeket egy vlog bejegyzésként nagyobb poénként tudtam csak elképzelni. Most is így van. Gondolkodtam is azon, hogy videót csinálok róla, de aztán rájöttem, hogy hiába tetszene úgy jobban egy a 3 kis kihívásocska, sajnos, nincs akkora dumám, hogy azzal kamera elé álljak. Így maradt az írás, ahol szintén nincsen nagy dumám, de itt legalább nem zavarnak be szobatársaim. :D
Említettem, hogy három kis kihívásocskát fogok nektek hozni. A mai az első, a Marry, Kiss, Cliff. Csütörtökön költözök haza, ha nem leszek nagyon fáradt, akkor aznap hozom a Be, Room, Cliff-et, és valamikor hétvégén a Reread, Rewrite, Burn-t. Hát lássunk is neki. :D




Aki nem ismeri, annak gyorsan elmondom a szabályokat. Egy cetlire felírod az ellenkező nemű könyves karakterek neveit, összehajtogatod őket, és egy pohárból, vagy bögréből kihúzod őket. Egy körben 3 nevet kell kihúznod, és róluk kell eldöntened, hogy Esküvő lesz-e, vagy inkább csak Megcsókolnád az illetőt, illetve nem akarsz tőle semmit, és szimplán csak Lelököd egy szikláról.
nem hinném, hogy ideális ez a 9 kör, dehát már nagyon unatkoztam, és inkább a többet preferálom most, mint a kevesebbet :D

1. kör


Simon Parker (Faldöngető)
Jem (Pokoli szerkezetek trilógia)
Cruce (Fevers)


Nossss. Az egyértelmű, hogy Simon lenne a férjem. Hisz utazik. Folyamatosan. Néha magával vinne. Ki mást választottam volna?
Tipikus nő vagyok,a ki vonzódik a rosszfiúkhoz. Így Cruce lenne az, akit megcsókolok, és Jem, akit lelöknék. De nem utálom a gyereket!


2. kör

Gale (Éhezők viadala trilógia)
Cinna (Éhezők viadala)
Jericho Barrons (Fevers)

Ez a kör az Éhezők viadala vs. Jericho Barrons körként is hívható szerintem. De komolyan. Két THG karakter és egy Fevers karakter. VISSZAAFELADATHOZ!!
Szerintem, mindenki tudja, hogy Barrons melyik lesz. A Fevers kilence azon pasik gyűjtemény, akihez vagy feleségül mennél, vagy csak megcsókolnád. Szóval Barrons esküvő.
Gale-t lökném le, egy igazán egyszerű okból. Őt még nem tudtam annyira megszeretni, mint Cinna-t. Őt viszont egyenesen imádom. Kár lenne érte.


3. kör

Gatto (Szerethetetlen)
Rafi (Angelfall)
Caleb Prior (Divergent)

Igen, tudom. A papíron elírtam Booker Gatto nevét, ezért elnézést is kérek. De már ezer éve olvastam a Szerethetetlent, és azt a nyelvet sem beszélem még.
Szóval. Akit lelöknék Caleb Prior. Az a gyerek számomra olyan semmilyen. Van, de csak azért, hogy legyen. 
Booker-höz mennék feleségül. És nem azért, mert ő meg az orvos haverja voltak az egyedüliek, akiket értékelni tudtam abból a könyvből. Gatto... nem tudom megfogalmazni. De a lényeg, hogy az első mondatánál eladta magát nekem. Na meg Rafi meg egy angyal, azokkal meg nem közösködünk. :D És akkor Rafi marad a csókra. Semmiféleképpen nem dobnám le. 

4. kör

Négyes (Divergent)
Jamie Fraser (Outlander)
Bárd/Sachel (Jégtánc)

NEEEM AKAROK VÁLASZTANIIIIII!! Választana valaki más helyettem? 
Oké. Jamie-t lökném le a szikláról, ahol 1 métert zuhan, és bele Claire karjaiba. Pápá szerelmem! De te jó helyen vagy ott. Ha nem ez a felosztás lenne, most te lennél a férjecském!
Mindkét karaktert nagyon szeretem. Viszont Bárd egy zsaru. És tud énekelni. Négyes meg tök kedves. És bátor. És biztonságérzetet ad. Na jó, azt Bárd is. Vajon ki nyírna ki előbb? Tris vagy aizé.... Jade? Haaa... na jó. Sachel csók, Négyes házasság. De csak, hogy Jade ne nyírjon ki. Meg kínozzon meg előtte.


5. kör

Daemon Black (Luxen)
Barnabas Collins (Éjsötét árnyék)
Will Herondale (Pokoli szerkezetek trilógia)

Egyértelmű: Barnabas Collins-nak halnia kell. Az, amit leművelt Angelique-kel, felháborító.
Daemon a csók, és Will az esküvő. Oké, Daemon jó pasi meg minden. Imádom őt, egyik kedvenc karakter... volt az első három részben. Meg amikor Kat el van nyomva. Mármint nem róla van szó. Will szabadabb elvű, amit jobban szeretek. És most fog engem mindenki meglincselni, de Will szerethetőbb. Szerintem. Bocsánat.

6. kör
Edward (Anita Blake)
Jorg Ancarath hercege (A széthullott birodalom)
Will (Divergent)

Oké, ilyenben nem reménykedtem.
Will-t lelökném, mivel a másik két karaktert jobban szeretem.
De itt most mégis hogy az istenbe döntsek?! Oké, megvan.
Mivel eddig még csak a Tövisek hercegét olvastam, ahol Jorg 14 éves, így ő lenne a csók. De csak mert nem vagyok pedofil!És Edward szívem lenne az én drágalátos férjecském. Csakazenyém.

7. kör

Archer Cross (Hex Hall)
Peeta Mellark (Éhezők viadala trilógia)
Archer (Luxen)

Ez a kör tetszik. Archer-ök vs. Peeta. És az egyik Archer-nek vesznie kell. Az pedig Archer Cross. 
Imádom a karakterét, vicces, poénos, hősszerelmes, minden, aminek lennie kell. De Peeta és Luxen-es Archer nem csak ennyiek.
Aki a házasság lenne, az Archer a Luxen-ből. Őt jobban el tudnám képzelni magam mellett, mint Peeta-t. Peeta inkább egy olyan lelkitárs/legjobb barát lenne. Na meg egy csók.


8. kör

Josh Bennett (Nyugalom tengere)
Folt Cipriano (Csitt, csitt)
Ryodan (Fevers)

Gyerekek... passz. Mindhármukat bármelyik helyre be tudnám rakni. 
Ryo lenne a férjem, meeeert... mert Barrons is az. Ez ám az indok, mi? :D
Egy csók ide, egy csók oda. Ez így nem lehetséges? 
Jó, Napsugár döntött helyettem. Napsugáré Josh, egy csókra enyém Folt. 


9. kör
Drew Callahan (Heti csaj)
Lucas (No és én)
Hunter (Luxen)

FINALLY!!!!
Nos.
Hunter is my husband. Our wedding was yesterday. And he is MINE. Don't touch him! iiigen, asszem érződik, hogy a Luxen-ből kihez húz a legjobban a szívem
Lucas egy halál aranyos kölyök, akiről alig tudunk meg valamit, Drew viszont iszonyatosan sérült. És jobban, mint gondolná. Komolyan, ti kit löknétek le? Akit mindig elhagynak, vagy aki magát okolja a húga haláláért? Ugye, hogy nem könnyű döntés. Banyek... Oké. Döntöttem.
Csók: Drew. DECSAKMERTLUCASNAGYONKEVESETSZEREPELANOÉSÉNBEN!


Azt hiszem, megőrültem, hogy neki kezdtem ezeknek. Nembaj. Máskülönben nem lenne kihívás. Igaz? IGAZZ??!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése