2015. április 5., vasárnap

Márciusi book haul - magyar

Sziasztok!



Boldog Nyuszit Mindenkineeeeek!

Továbbá elnézést a múltkori angol bejegyzésért, fene sem tudja, hogy mi ütött belém. Talán túl sok Reign-t néztem és megártott a gondolkodás-nyelvezetemnek. Passz. De lényegtele is, mert ma nem szedtem be semmilyen dilibogyót, és jön a Márciusi book haul magyarul!



Ebben a hónapban látványosan kevés könyvet szereztem be. Igazándiból most nem igazán volt kedvem új könyveket beszerezni, ezért is fogtam vissza magam. Valamint mert április van már. És kb. két hét múlva mi lesz? Na, mi lesz? NANÁ, hogy a Könyvhét! Ott szeretnék majd beújítani néhány könyvet, ez volt leginkább, amiért ilyen kevés könyvet vettem. De lássuk is őket.

Na igen... most nézem, hogy a valódi első könyvet kihagytam. Ez pedig Ann Aguirre: Helyőrség c. könyve. Utolsó pillanatban megrendelt 50%-os akciós könyvecske. Sokat gondolkodtam rajta, hogy jó lesz-e, ha megveszem, és nem a cselekmény végett. Inkább attól tartottam, hogy anyagilag hogy jönnék ki. Végül egy heti gondolkodás után az akció utolsó napján megrendeltem.

A következő könyvet a nagy vasárnapi zárások kapcsán szereztem be. Ugyebár volt a Tesco-nak ez az akciója, amit ráadásul össze lehetett vonni más kedvezményekkel is. Sajnos nagyon korlátozott pénztárcával mentem, így barátnőm már tűkön ült, hogy mikor választom ki azt az egyet. Amit eredetileg el akartam volna hozni, nem fért bele a keretbe, így maradt J. A. Redmerski: Ének a szentjánosbogarakról c. könyve. Valójában már kíváncsi voltam a szerzőre, A soha határa pedig nem érdekelt. Talán nem is baj, hogy ezt hoztam el.

Mats Strandberg és Sara B. Elfgren Engelsfors-trilógiájának az első kötetét, a Kört 30%-os kedvezménnyel hoztam el. Már nagyon el akartam olvasni, de akárhányszor megláttam a könyvtárban, mindig elkaptam a fejem, hogy még véletlenül sem vihessem is és olvassam el beszerzés előtt. Jelenleg ez az egyik olyan könyv, aminek a borítójával találkozok kora reggel ébredéskor. Hogy miért? Nézzétek meg és meglátjátok. *-*

Nos, igen. A következő a kedvenc történetem. Ugyanis tavaszi szünet alatt elolvastam a Luxen első két kötetét, és annyira belemerültem a világába, hogy nem akaródzott szabadulnom belőle. Mivel korábbról maradt egy kis pénzem, így bementem anyuval a városba. Az ottani Lírában már nem árulták, sőt a másikban sem. Sem puha, sem kemény kötésben. El is szomorodtam tőle. Aztán elmentünk egy kisebb könyvesbolt mellett, a Legendába, és felszereltebb, mint a Líra. Ami ugyebár egy hálózat. Ez meg nem. Mindegy. Bementem, és az első, amit kiszúrtam az J. L. Armentrout: Opál könyve volt. Nagyon ritkán sikoltok, főleg örömömben, de akkor egy akkorát kiengedtem magamból, mint még soha. Odaugráltam a polchoz, levettem, ölelgettem, odaugráltam az eladóhoz, az meg örült, hogy van egy ilyen lelkes vásárlója.

Miután az Opált is kiolvastam, kellett a következő része. Felértem Pestre, azonnal megrendeltem az Origint is. Aztán láttam, hogy 700 valamennyi HUF még hátramarad a 7%-hoz. Bane-krónikát meg nem volt kedvem rendelni. Így jött velem A beavatott. ÚRISTEEEEEEEEEEENNNN!!!! Ezt majd a következő posztban kifejtem, amiben a havi olvasmányaimról lesz szó, de ÚRISTEEEEEEEENNNNNNNN!!!

Ennyi volt márciusra. Kicsivel több könyvet terveztem áprilisra, és van egy konkrét könyv, amit mindenféleképpen el szeretnék hozni. Remélem, marad majd belőle néhány példány, mire én is odaérek. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése