2015. április 18., szombat

Katja Millay: The sea of Tranquility - Nyugalom tengere idézet

Sziasztok!

Most olvastam ki a Nyugalom tengerét és egyszerűen hihetetlen az a könyv! Aki még nem tette meg, olvassa el, csak nyerhet vele.
Úgy gondoltam, hogy elhozom belőle azt a részt,a mi a legjobban megfogott, amiért azok a bizonyos egerek nem száradtak ki.

- Talán egy nap majd visszajössz. Talán soha nem jössz vissza, és az tök szar lesz, de nem folytathatod így tovább. Nem hibáztathatod és utálhatod magad, meg minden. Én ezt nem bírom nézni. Utállak, amiért így utálod magad. Nem akarlak elveszíteni. De ha ez az ára, hogy boldog légy, inkább elveszítenélek. Szerintem, ha ma velem jössz, sosem leszel igazán jól. És ha te nem leszel jól, akkor én sem. Muszáj hinnem, hogy az életünk lehet jó, vagy talán nem csak jó, akár még szép is, hogy számunkra is lehetséges a boldogság, csak rá kell találnunk. Muszáj, hogy legyen boldogabb végkifejlet, mint ez itt. Muszáj, hogy legyen szebb történet. Mert jobbat érdemlünk ennél. Te jobbat érdemelsz ennél. Még akkor is, ha végül nem jössz vissza hozzám. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése