2015. március 21., szombat

I Love Spring Book Tag




Sziasztok!

A tavasz nem igazán tartozik a kedvenc évszakaim közé, de az tény, hogy az egyik legszebb évszakunk. Már az ablakom alatt virágoznak a növények, a kutyák és a macskák egyre többet vannak kint az udvarban. Az ablakot is nyugodtan nyitva lehet már hagyni, napközben pedig már nem kell a bakancs, vígan lehet hordani a tornacipőt. Így eldöntöttük a többi Kis Könyves Bloggerrel, hogy egy book tag-gel fogjuk köszönteni az egyik legszebb évszakot. Íme, az I Love Spring Book Tag!





1. Milyen ott a tavasz, ahol élsz?
Ha egy szóval kellene jellemeznem, az a kopasz lenne. Ugyanis városkánk vezetői kitalálták, hogy felfrissítik a várost. Időjárás szempontjából pedig... hát, folyópart menti városban lakok, a belvárosban a Sugovicza, kintebb pedig a Duna folyik. Alapból nagyon-nagyon meleg, de a vízparton kellemes az idő. A vizekben sajnos még nem lehet fürdeni, de egy kis séta mellettük már nagyon szép, emlékezetes lehet.



2. Melyik könyvet várod idén tavasszal?
Juj, hát, nem tudom, hogy tavasszal jön-e ki. Vagy hogy egyáltalán idén. De kint már január 20-án megjelent. Ez pedig Karen Marie Moning: Burned-e. Szeretnék újra elmerülni Mac és Barrons hétköznapjaiba, már nagyon hiányoznak. :( Amúgy nem igazán van friss megjelenés, amire vágyok. Ettől függetlenül... RETTEGJ!! KÖNYVFESZTIVÁL  







3. Mutass egy olyan könyvborítót, ami a tavaszra emlékeztet!
Éééés eljött az a pillanat, amit mindig is utáltam. Amikor olyan borítót kell mutatnom, ami nekem nincs meg. Óh, de! Még is találtam! He!!
Stephanie Perkins: Anna és a francia csókja még nem került a kezeim közé, megvettem, de még nem olvastam. És szerintem barátnőm ballagásáig nem is fogom visszakapni, kétlem, hogy addig visszakapnám tőle. :D Ezért is nem jutott egyből eszembe.
Számomra ez nem maga a tavasz, hanem elhagytuk a telet, kezdődik a tavasz, de dzsekit már nem kell viselni időszak.





4. Hol fogsz olvasni idén tavasszal?
A szokott helyen. A négy fal között. Ugyanis allergiás vagyok a pollenre, és tavasszal a legerősebb. Sokszor még a gyógyszer sem hat. :( Ha ez nem lenne, akkor itthon nagy valószínűséggel a hintaágyba beágyaznám magam 1-2 könyvvel és uzsgyi. Pesten pedig... a koli mellett végülis van egy park, oda simán ki lehetne ülni. De a legjobb egy rét lenne. :D Na jó, nem fantáziálgatok tovább...

5. Keress egy borítót, amin rajta van a Nap!
Már öt perce keresek egy ilyen borítót és még mindig SEMMI!! Adna valaki egy ötletet? :D
Öhm, ez elfogadható? Végtére is, ott az szerintem a Napocska akar lenni....
Még augusztusban vettem meg, azóta is tervben van. Minden csak tervben van. EGY HÓNAPOT SZABADSÁGOT AKAROK, HOGY NE LEGYEN ENNYI OLVASATLANOM!







6. Kedvenc tavaszi olvasmányod?
Még csak most kezdődött a tavasz és nem igazán emlékszem olyanra, ahol a tavasz meghatározó lett volna. Úgyhogy inkább azokat mondanám inkább, amiket tavaszra tervezek és nagyon várom az olvasásukat.
1. Jennifer L. Armentrout: Origin - Eredet Fuckyeah! Naná, hogy ez az első, a legeslegjobban várt! Az előző rész függővégétől agybajt kaptam. Már csak meg kell szereznem. OTDK szünetére ez be van ütemezve.
Hu, a többi már nem sorrendes, egyszerűen nem tudok dönteni.
2. Kate Morton: távoli órák
3. Mats Strandberg - Sara B. Elfgren: a Kör
4. Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
5. Katja Millay: The sea of Tranquility - Nyugalom tengere
6. a Csitt, csitt sorozat utolsó három része

7. Keress egy borítót, amin sok szín van!
Hehe. Valaki nagyon utál engem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése