2015. március 6., péntek

Bedtime Book Tag



Sziasztok!

Amit rólam érdemes tudni, hogy én azok táborát erősítem, akik hajnalok hajnalán még fent van és röhögcsél, cserébe, reggel 11-kor még ahhoz sincs erőm, hogy a csipát kivakarjam a szememből. Ennek fényében csodálom, hogy ez a tag csak még most jutott a kezem közé. Amiről most beszélek, az nem más, mint a Bedtime Book Tag. 





1. Egy könyv, ami egész éjszaka ébren tartott
Sok ilyen van, de ilyen többek között Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen. Még nem fejeztem be a könyvet, még a közepénél sem tartok, de bűntudatom van, mikor másik könyvet veszek elő, vagy amikor becsukom, hogy én most aludni fogok. 

2. Egy könyv, ami annyira megijesztett, hogy elmentél inkább aludni
Nem elmentem inkább aludni, hanem este 6-kor becsuktam,vagy sötétedéskor, és csak másnap vettem elő. Ez pedig Stephen King: A ragyogás. Én NEM akarok a lilabőrű hullával egy fürdőn osztozkodni, köszönöm!

3. Egy könyv, ami elálmosított
Ha nagyon fáradt vagyok, mert napok csak 5 órákat alszok, vagy kevesebbet, akkor az összes. És nem azért, mert nem izgalmas. Hanem mert hullafáradt vagyok. Öhm... egy könyv talán mégis volt. Agatha Christie: Pókháló. Az írónő többi művéhez képest esti mese volt. 

4. Egy könyv, ami miatt egész éjszaka forgolódtál várva a megjelenését
Nope. Határozottan. Egyik fő szabályom, hogy friss megjelenésű könyvet nem veszek. A folytatásokkal járó stressz így elég szépen el van kerülve. :D

5. Egy könyv, amiben álmaid pasija/barátod szerepel
Az első kérdésben látott könyv főszereplője, Jamie. Hogy miért? Mert állandóan mosolyog. És létezik ennél vonzóbb tulajdonság? Oké, biztos van, de én nem így látom. De Randall kapitány ne kezdjen el nekem mosolyogni, mert kimenekülök a világból.

6. Egy könyv, ahol a legrosszabb álmaidban élnél
A ragyogás? Az határozottan. De azért valamilyen szinten a Gyűrűk ura is. Oké, nem olvstam a könyvet, csak tervbe van véve, de film alapján... háááát. Én lennék az, akinek a hátsóját folyton meg kéne védeni.

7. Egy könyv, ami az éjszakára emlékeztet
Laurell K. Hamilton: Bűnös vágyak; A nevető holttest; A kárhozottak cirkusza; a teljes AB sorozat. Mivel ez egy vámpírregény, így a cselekménye jórésze éjszaka játszódik. Még a nappali cselekményt is éjszaka képzeli el az ember, mert annyi benne a sötétség. 

8. Egy könyv, aminek rémisztő (függő)vége van
Itt a rémisztőt nem szó szerint értem. Vagy inkább értelmezem. Karen Marie Moning: Rossz Hold kelt fel c. kötetében valakinek a halála vár ránk, de nem tudjuk meg, hogy kié. Csak annyit tudunk, hogy Mac kiakad. És te is tudod, hogy ki fogsz akadni. És félsz a pillanattól.

9. Egy könyv, amiről éppen álmodsz
Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy mély alvó vagyok. Sokszor még az ötödik ébresztőre sem kelek fel, sőt, anyámékkal még össze is veszek, és amikor ébrenléti állapotomban ezt a szememre is vetik, én csak nézek, hogy mit akarnak tőlem. Ezek után pont az álmaimra kéne emlékeznem? Szóval csak nem szó szerinti értelmezésben tudom mondani azt, hogy manapság azon gondolkozok, hogy milyen jó lenne A végzet ereklyéi sorozatban lenni, mint egy 200 éves boszorkánymester. Aki kinyír szinte mindenkit.

10. Egy könyvbéli szörny, amit nagyon nem akarsz találni az ágyad alatt
Könyvbéli szörny? Hmmm... nem lenne kellemes arra ébredni, hogy a Tündérkrónikák egyik Árnya épp arra vár, hogy lecsapjon rám. Vagyis hát, pont hogy nem ébredni, inkább lekapcsolni az utolsó fényforrást is. Te jó ég! Mi maradna belőlem?! Inkább el sem gondolkozok ezen...




Hogyha valakinek megtetszett, nyugodtan lophatja. :) Ki van hívva. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése