2015. február 18., szerda

The Opposite Book Tag

Sziasztok!

Már régóta szemeztem ezzel a book taggel, de valamiért csak most jutottam el odáig, hogy meg is csináljam. Most nem is húznám az időt, jöjjön a The Opposite Book Tag.






1.1 Az első könyv a polcodról
 Ez emlékeim szerint A kis herceg. De ha azok is számítanak, amik anyámékról maradt rám gyerekkönyvként... hááááááááát.


1.2 A legutoljára beszerzett könyv

Utoljára három könyvet szereztem be: Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény, Priscille Sibley: Csillagpor és Rachel Joyce: Ellopott pillanat. Amit legközelebb elkezdek, köztük van.





2.1 Egy olcsó könyv

Forint értékben az Ötödik Sally volt Daniel Keyes-től, emlékeim szerint 50 hufért. A suli könyvtárában kirakodó vásár volt, nekem meg vennem kellett valamit. Rukkolás pontért... igen, Cathy könyve Sean Stewart-tól és Jordan Weisman-tól. Belekezdtem, de nem igen jött be. Majd újra nekiesek valamikor.

2.2 Egy drága könyv
Rukkolás pontért Beth Ravis: Across the universe - Túl a végtelenen c. története.
Forint értékben nehéz megmondani, mivel teljes árban csak akkor vettem könyvet, ha azt anya vagy apa vette meg nekem ritka, mint a fehér holló, illetve amikor volt az Ulpius-os 1=5 akciója. Így pontosan nem tudom megmondani, hogy melyik az a könyv, amiért a legtöbbet fizettem. Eredeti árban Anthony Giddens: Szociológia. A tavalyi évben nemzetközi gazdálkodást tanultam, és volt olyan órám, hogy általános és gazdasági szociológia. Oda kellett. Nehéz volt, unalmas, nem is érdekelt ez sose, naná, hogy még csak ki sem nyitottam!





3.1 Egy könyv férfi főszereplővel

Hunter S. Thompson: Félelem és reszketés Las Vegas-ban.

3.2 Egy könyv női főszereplővel

Könyvmolyképző Kiadó, Ulpius-ház kiadó könyvei tele vannak velük. Marissa Meyer: Cinder.





4.1 Egy könyv, amit nagyon gyorsan elolvastál

Monica Murphy: One week girlfriend - Heti csaj. Úgy kezdtem neki, hogy fúj, biztos unalmas. Errefel nem tudtam letenni. Este háromnegyed 8kor nekikezdtem és hajnali 1:35-kor fejeztem be.

4.2 Egy könyv, amit lassan olvastál

Cat Patrick: Forgotten - Úgyis elfelejtem. Ez csak egy pót-olvasmány volt, ezért tartott hónapokig, míg elolvastam. Aztán egy jó darabig nem akarom látni. Pont.





5.1 Szép borító


5.2 Ronda borító

Nehéz dönteni. Több is van. találomra lesz egy.


Egyrészt, mert ez volt lent a gépemen, másrészt, mert tényleg ronda a borítója.





6.1 Egy nemzeti könyv

Lakatos Levente: Loveclub. Valójában nem igazán van magyar szerzőtől könyvem, ezen kívül még a Segítség, ember! van meg. Nem szeretem annyira a magyar szerzőket, bármennyire köveztek meg. A Loveclub próba cseresznye alapon lett beszerezve, de még nem jutottam el az olvasásáig.

6.2 Egy nemzetközi könyv

Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen, amerikai

Jane Austen: Értelem és érzelem, brit

Marie-Aude Murail: Lakótárs kerestetik! francia

Taichi Yamada: Idegenek, japán

Peter Freud: Laura sorozat, német

Rebeca James: Gyönyörű bajkeverő, ausztrál

Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény, litván, bár már Amerikában született





7.1 Egy vékony könyv

Öhm. Cassandra Clare - Sarah Rees Brennan: Mi történt Peruban? Nem rossz, de csak egy nagyon-agyon pirinyócska Bane-t kaptam. NEKEM TÖBB KEEEEEEELL.

7.2 Egy vastag könyv

A szoc. könyvet említettem. hM. J. R. Ward: Megbosszult szerető. Ez volt az első J. R. Ward könyvem, amit nyáron vettem, amihez azóta elkezdtem az első részét, amit azóta sem olvastam. Ki érti...





8.1 Fikció

Laurell K. Hamilton: Anita Blake sorozat. A J. R. Ward könyv után szabadon.

8.2 Valós

A valóság alapján készült könyveket nem igazán veszi be a gyomrom. De dos Santos: A 632-es kódex talán jó ide. Hisz végülis valóság az alapja. 





9.1 Egy nagyon (túlságosan is) romantikus könyv

Ally Condie: Matched - Egymáshoz rendelve. Ahhoz képes, hogy disztópia, nagyon nyálas. 

9.2 Egy akciódús könyv

Ann Aguirre: Menedék





10.1 Egy könyv, ami boldoggá tett

Öhm. Öhm. Lisa Kleypas: Karácsonyéj a Péntek kikötőben. Hirtelen ez ugrott be.

10. 2 Egy könyv, ami szomorúvá tett

Ilyen nincs. Nem szeretem azokat, amik elszomorítanak, így el se olvasom őket.












2 megjegyzés: